دفاع تمام قد عزت الله ضرغامی از اینترنت:« اینترنت آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد»

فارس نوشت:وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده است و کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد.و مردم می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

عزت الله ضرغامی گفت:‌ به دلیل اغتشاشات و ناآرامی ها و برخی تخریب هایی که در نقاط مختلف کشور قرار گرفته بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده و این یک تصمیم امنیتی است برای امنیت مردم. چون این پلتفرم ها مورد سوء استفاده برخی گروههای اغتشاشگر قرار گرفته است.




اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد | اغتشاشات تمام شود اینترنت پرسرعت‌تر می دهیم | اینترنت را به خاطر مردم فعلا محدود کرده‌اند

به عقیده وی کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد و وضعیت عادی برمی‌گردیم، مردم بنا به حقی که دارند می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

وی افزود: اینترنت آمده که انقلاب اسلامی را نجات دهد و من برخلاف کسانیکه فضای مجازی را تهدید می‌دانند معتقدم بزرگترین فرصت فضای ‌مجازی است و اگر این فضا نبود بسیاری از شعارهای انقلاب اسلامی مثل آزادی، آزدی بیان، آزادی اندیشه و آرمان هایی که انقلاب معرفی کرده است و رهبر انقلاب هم بارها بر روی آن تاکید کرده است رسانه های رسمی توان تحقق این آرمان ها را نداشتند. تا تضارب آرا کنند و ما باید قدرشناس باشیم و این‌را حفظ کنیم.

وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد: اگر شرایط امنیتی مقطعی عبور کنیم، به مراتب اینترنت پرسرعت تری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای دیجیتال متضرر شده اند و برای دفاع از کسب وکارها باید بتوانیم امنیت لازم را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    39 2
    مشكل از همين جا شروع مي شود كه شما فكر مي كنيد داريد به مردم لطف مي كنيد. همه مي دانند منظور شما از اينترنت و پر سرعت چيست.
  • بهنام IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    29 1
    ایشون اگه خیلی کاردان هستند وضعیت وزارتخانه خودشون رو درست کنن جناب ضرغامی در همه کار حضور دارن فقط نمی دونم چرا تمام کارها رو برعکس انجام می دهند جناب نخبه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    20 3
    عزت خان سر پیری معرکه گیری جون بابا ول کن از تو گذشته
  • بهمن IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    25 3
    جناب ضرغامی بادوستان اصولگراتون جلسه تشکیل دهید بایک بررسی علمی عوامل مسائل پیش آمده راتجربه تحلیل کنیددرخواستهای معترضین راآنالیز کنید ببینید.پس جناح خودتان درایجادمشکلات چقدربوده رفع کنید بع د می‌بینید مشکلات رااونورآبیها ایجادنکردن شماها ورسانه های شما به اونورابیها اینقدر بها ندید
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    14 1
    دوست نادان بهتره یا دشمن دانا به هر حال دشمن نادان از همه بدتره