تردد نزدیک به ۲.۸ میلیون مسافر از پایانه‌های مسافری آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از تردد بالغ بر دو میلیون و ۷۹۰ هزار مسافر از مبدأ پایانه‌های مسافری استان در هفت ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی ، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : طبق آمار بالغ بر دو میلیون و ۷۹۰ هزار مسافر با انجام نزدیک به ۳۴۳ هزار و پانصد و شصت سفر در ۷ ماهه اول سال جاری از مبدأ پایانه های مسافری شهرستان‌های استان تردد کردند.

وی گفت : در این مدت بیشترین تردد مسافر از پایانه‌های مسافری استان به ترتیب از مبدأ پایانه مسافری شهرستان ارومیه به تعداد نزدیک به ۸۱۷ هزار مسافر ، پایانه مسافری شهرستان میاندوآب به تعداد بالغ بر ۳۳۵ هزار مسافر و پایانه مسافری شهرستان خوی به تعداد افزون بر ۳۲۱ هزار مسافر انجام گرفته است.

آرامون ادامه داد : بیشترین سفر انجام شده برای جابجایی مسافران نیز در ۷ ماهه نخست امسال به ترتیب از پایانه مسافری شهرستان ارومیه با انجام نزدیک به ۷۴ هزار سفر ، پایانه مسافری شهرستان مهاباد با انجام افزون بر ۴۷ هزار و پانصد سفر و پایانه مسافری شهرستان میاندوآب با انجام بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۲۰ سفر صورت گرفت.

این مقام مسئول اظهار داشت : تا پایان مهر ماه سال جاری بیشتر از یک میلیون ۴۹۷ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافری استان سفرهای درون استانی را برای مسافرت انتخاب کرده و نزدیک به یک میلیون و ۲۹۵ هزار مسافر نیز به سفرهای برون استانی رفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1691887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =