دعوت مرعشی از «مردم کرد» و «نیروی‌های نظامی و امنیتی» به «خویشتن‌داری»

سازندگی نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران تاکید کرد: امروز ضمن احترام به روح بزرگ درگذشتگان و احترام به همه دوستداران مردم کرد، از روشنفکران وحق‌طلبان کردستان می‌خواهم دست در دست هم نهیم و همه با هم مانع تکرار اتفاقات تلخ و حوادث ناگوار چند روز گذشته شویم.

کرد و کردستان به صورت عام همیشه مأمن و پشتوانه ایران بزرگ بوده و پیروزی‌های اصلاح‌طلبان و تحول‌ خواهان همیشه با حمایت و پشتیبانی کردها بوده است. ما و همه مسئولین از گذشته تا حال باید اقرار کنیم آن‌طور که شایسته بود به مسائل کردستان رسیدگی نکرده‌ایم. مشکلات کردستان لاینحل نیست اما جان‌های شریفی که از دست می‌رود در مقابل آنچه که به دست خواهد آمد، غیرقابل جبران است. من در اولین لحظه حادثه تلخ و غیرقابل بخشش دخترمان ژینا همراه و همدل و هم‌درد آن مردم بزرگ و سخاوتمند بودم و در حوادث بعدی مانند وقایع تلخ جوانرود و مهاباد قلبمان بیشتر مالامال درد شد.

امروز ضمن احترام به روح بزرگ درگذشتگان و احترام به همه دوستداران مردم کرد، از روشنفکران وحق‌طلبان کردستان می‌خواهم دست در دست هم نهیم و همه با هم مانع تکرار اتفاقات تلخ و حوادث ناگوار چند روز گذشته شویم. بنده به ‌عنوان دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران دست فردفرد شما مردم غیور مناطق کردنشین را می‌بوسم و شما را به صبر و خویشتن‌داری دعوت می‌کنم. مسئولین هر کاری برای حفظ جان فرزندان این سرزمین بکنند، کم گذاشته‌اند و اگر لازم باشد همه باید دست و پای مردم غیور کرد را ببوسیم و نگذاریم ارابه خشونت به حرکت بیفتد.

به‌ عنوان عضوی کوچک و بدهکار از اصلاح‌طلبان‌ضمن دعوت نیروی‌های نظامی و امنیتی به خویشتن‌داری متعهد می‌شوم، به‌عنوان نماینده افتخاری شما صدای اعتراضات شما باشم و به‌ عنوان عضوی کوچک از خانواده کردستان، مطالبات شما را پیگیری کنم. کردها به صبوری، شجاعت، نجابت و بخشش شهره دنیا هستند. افراد شجاع همان اندازه نیز صبور و بخشنده هم هستند. فرصت بدهید این حقیر به ‌عنوان عضو افتخاری خانواده شما پیگیر امور باشم و متعهدمی‌شوم به‌ صورت مداوم گزارش پیگیری‌ها را به استحضار شما مردم بزرگ برسانم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698803

برچسب‌ها