اقدامات پژوهشی به شرکت‌های دانش‌بنیان سپرده شود

استاندار قزوین گفت: اقدامات پژوهشی کتابخانه‌ای مشکلی را برطرف نمی‌کند بنابراین طرح‌های پژوهشی باید به شرکت‌های دانش‌بنیان سپرده شود تا آن‌ها بتوانند پروژه ها را اجرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین اظهارکرد: با توجه به مطالبات به حق مردم استان قزوین در زمینه بهداشت و درمان در حال حاضر احداث بیمارستان ۷۰۰تختوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود و به تازگی هم جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است.

او افزود: توجه به حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین فقط خدمت به مردم استان نیست و به دلیل فراگیری استان در مسیرهای مواصلاتی می‌تواند خدمات زیادی را به استان‌های همجوار و مسافران عبوری داشته باشد.

اعلایی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان آبیک از جمله اقدامات خوبی است که به زودی در مسیر احداث قرار می‌گیرد، گفت: خیّرین استانی و برون‌استانی در زمینه ورود به حوزه بهداشت و درمان آماده هستند و زمینه‌سازی و ظرفیت‌سازی لازم در این زمینه در استان قزوین صورت گیرد تا آن‌ها برای احداث بیمارستان حاضر شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات پژوهشی باید به شرکت‌های دانش بنیان سپرده شود تا آن‌ها بتوانند طرح‌ها را اجرایی کنند، توضیح داد: بارها گفته‌ایم و در این جلسه یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم که اقدامات پژوهشی کتابخانه‌ای مشکلی را برطرف نمی‌کند و طرح‌های پژوهشی باید مسائل را حل کند.

استاندار قزوین اظهارکرد: یکی از طرح‌های اصلی استان قزوین در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی که مورد استقبال رئیس جمهور نیز قرار گرفته، راه‌اندازی شورای تأمین فرهنگی است که در خصوص اجرای هرچه بهتر این طرح نیاز به انجام اقدامات پژوهشی و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و عارضه‌یابی آن‌ها می‌باشد که در اتخاذ تصمیمات لازم تاثیرگذار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1722217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =