تمام محورهای منتهی به مشهد زیر پوشش برف قرار گرفت

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی با هشدار به رانندگان و مسافران بین شهری استان از بارش برف شدید در اکثر محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی، یوسف بنی‌اسدی در این باره گفت: هم اکنون محورهای مشهد به سمت شهرستان‌های فریمان، تربت حیدریه، کلات و سرخس زیر بارش برف است و طبق پیش‌بینی‌ها انتظار داریم این شرایط تا فردا بعدازظهر استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای منتهی به شاهد بارش سنگین برف هستیم ادامه داد: در حال حاضر تنها در محور مشهد-چناران-دوغایی آسمان کمی تا قسمتی آفتابی است.

بنی‌اسدی اضافه کرد: هرچند در حال حاضر در سمت خروجی‌های جنوبی و غربی استان شرایط عادی است اما با توجه به پیش‌بینی‌ سایت‌های هواشناسی و باوجود بارش برف در محورهای استان خراسان شمالی، انتظار می‌رود از بعدازظهر بارش برف در مبادی خروجی استان افزایش یابد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از همه کسانی‌‎که قصد مسافرت بین شهری داشته اند درخواست کرد به منظور حفظ ایمنی خود و خانواده‌ها، از هرگونه سفر غیرضروری در ۴۸ ساعت آینده پرهیز کرده و با عوامل راهداری و پلیس راه برای ایمن‌سازی محورها همکاری کنند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن ذخیره سوخت، لباس و تجهیزات گرم، زنجیر چرخ و کمک‌های اولیه و آذوقه کافی از ملزومات پیش از آغاز سفر در چنین شرایطی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1729423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =