ایسنا نوشت:

حمید استیلی برابر استقلال به دنبال ارائه‌ی بازی خوب است نه برد و باخت.
حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر استقلال گفت: در بازی هفته گذشته چند بازیکن مصدوم و بیمار داشتیم اما توانستیم با بازی خوب نتیجه مطلوبی در آن بازی کسب کنیم و در یک هفته اخیر نیز باتمرینات خوبی که داشته‌ایم خود را برای بازی با استقلال آماده کردیم در این هفته پیشکسوتان پرسپولیس هم به لطف داشتند و با حضور در تمرینات به ما روحیه دادند که از آن‌ها به ویژه علی پروین تشکر می‌کنم.
استیلی ادامه داد: می‌خواهیم جمعه یک بازی جوانمردانه برگزار کنیم و فقط به دنبال برد و باخت نباشیم. نتایج به تاریخ سپرده می‌شوند و آنچه می‌ماند احترام دو رقیب به یکدیگر است.این که ما درباره نتیجه صحبت کنیم خیلی خوب است اما تخریب رقیب اصلا کار خوبی نیست و نباید همه چیز را فدای این بازی کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: من همیشه به بزرگان و پیشکسوتان فوتبال احترام گذاشتم پرویز مظلومی نیز پیشکسوت فوتبال ماست و من همین جا شانه او را به نشانه احترام بوسیدم مهم این است که ما در زمین تمام تلاش خود را انجام دهیم که برای این کار ما در یک هفته اخیر تمام تمرین‌های تکنیکی، تاکتیکی و روحی و روانی را انجام دادیم و باقی کار دست خداست.
وی در ادامه درباره تاثیر شکست استقلال برابر تراکتورسازی در هفته گذشته و تساوی تیمش در برابر ذوب‌آهن در این بازی گفت: ما در هفته گذشته روی این مسئله کار کرده‌ایم تا دچار غرور کاذب نشویم. استقلال نیز حتما برای برطرف کردن تبعات آن شکست تلاش کرده است اما در مجموع این دو نتیجه می تواند در این بازی موثر باشد.
سرمربی پرسپولیس در ادامه بر خلاف پرویز مظلومی که کسب نتیجه را اولویت کاری تیمش دانسته بود، خاطرنشان کرد: برای ما هم نتیجه خیلی مهم است اما در کنار آن به بازی خوب نیز فکر می‌کنیم. تیمی که خوب بازی می‌کند نتیجه را نیز می‌گیرد.
وی در ادامه درباره‌ی احتمال رسیدن مهرداد اولادی به بازی روز جمعه گفت: او تا چهارشنبه به صورت انفرادی تمرین می‌کرد و به همین دلیل شرایطش برای بازی با استقلال مساعد نیست ضمن این که پزشکان تیم توصیه کرده‌اند که از او در بازی جمعه استفاده نکنیم اما در مجموع باید بگویم خوشبختانه مصدومیت در تیم ما بسیار کم است و به جزو محمد منصوری که تمرین نمی‌کند باقی بازیکنان در تمرینات شرکت می‌کنند.
استیلی همچنین درباره‌ی شعارهای هواداران تیمش در حمایت از علی دایی در بازی‌های گذشته نیز گفت: این مسئله از ابتدای لیگ وجود داشته است خدا را شکر می‌کنم که تماشاگران به جای این که حرف بدی بزنند یکی از قهرمانان ملی را تشویق می‌کنند. تماشاگران ما باید بدانند اگر صبور باشند و ما را حمایت کنند می‌توانیم موفق باشیم. سال گذشته پرسپولیس با وجود بازی خوبش نتوانست نتیجه بگیرد ولی ما سعی می‌کنیم امسال در کنار بازی خوب نتیجه را نیز بگیریم.
وی ادامه داد: تماشاگران ما فوتبال خوب را دوست دارند چرا که آنچه به فوتبال جذابیت می‌دهد بازی خوب است هنوز هم هواداران ما به بازی‌های زمان دنیزلی اشاره میکنند و می‌گویند آن زمان پرسپولیس خوب بازی می‌کرده است. این را نیز بگویم که تیم ما تنها شش هفته است که کنار هم هستیم.ولی تیم‌هایی هستند که چند سال است با هم هماهنگ هستند.مثلا بازی ذوب‌آهن در برابر سوون سامسونگ را دیدید که چه نتیجه‌ای در کره گرفت ما افتخار می کنیم که در اصفهان با این تیم مساوی کردیم.
سرمربی پرسپولیس در پایان درباره سیستم بازی تیمش در برابر استقلال گفت: من با هر تیمی کار کرده‌ام هجومی بازی کرده‌ است ما در بازی جمعه نیز تنها به حمله فکر می‌کنیم و دفاع را نیز از حمله شروع خواهیم کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =