دیوید بکام هنوز هم جنجال آفرین است.حاشیه های او در دنیای فوتبال و خارج از آن تمامی ندارد.

اشکان نعمت پور _ به خانواده برد پیت و آنجلینا جولی نگاه کنید؛ این همه بچه دارند. شاید یک زوج معروف دیگر هم به این نتیجه برسند که بچه بیش تر بهتر است (البته این نظر به درد آدم های پولدار می خورد). بکام ها که تازه تابستان امسال تولد چهارمین فرزندشان را جشن گرفتند ( که اولین دخترشان هم بود) حالا بدشان نمی آید یک بچه دیگر داشته باشند. دیوید 36 ساله در برنامه تلویزیونی «نمایش اِلِن»(ELLEN) گفت:« اگر شانس بیاوریم و یک بچه دیگر هم داشته باشیم، فوق العاده می شود... همیشه بین خودمان حرف این است که یک خانواده بزرگ داشته باشیم. ما عاشق بچه ایم. خدا به ما لطف کرده که 4 تا بچه سالم داریم، بنابراین اگر یکی دیگر هم داشته باشیم، عالی می شود.»
بکام که شماره 7 طلایی منچستر یونایتد بود، خیلی به عدد 7 اهمیت می دهد. مثلا اسم دخترش را هارپر سون (سون یعنی هفت) گذاشته و هارپر ماه هفتم سال جاری میلادی به دنیا آمده. این اهمیتی که ستاره انگلیسی به عدد 7 می دهد، باعث شد تا «الن»، مجری برنامه بگوید:« 7 شانس می آورد. 5 تا بچه می خواهی تا خانواده ات 7 نفری شود. احتمالا به این خاطر است که یک بچه دیگر می خواهی.» جواب بکام هم این بود:« چه می شود گفت؟ عاشق عدد هفت هستم.»
بکام با لباس مبدل
اما این همه ماجرا نیست. در نمایش الن،یک فیلم جالب هم از هافبک گلکسی نشان داده شد. شاید هیچکس انتظار نداشت این سوپراستار انگلیسی برای این که عطر تولید شرکت خودش را بفروشد، لباس فروشنده ها را به تن کند. ستاره لس آنجلس گلکسی لباس فرم قرمز یک فروشگاه در هالیوود را پوشید، کلاه بیسبال به سر گذاشت و برای این که تغییر چهره اش کامل شود، یک عینک بی ریخت هم به چشم زد تا عطر «Homme» بفروشد.
البته او با چهره جدیدش در جلب مشتری زیاد موفق نبود و در کار فروشندگی آن قدرها هم استعداد نشان نداد. بکام خودش را ریکی، یک فروشنده استرالیایی معرفی می کرد ولی یکی از مشتری ها خیلی رک و راست به او گفت لهجه ات خیلی انگلیسی است. بعد هم تلاش کرد خودش را تگزاسی جا بزند. وقتی یکی دیگر از مشتریان گفت که دیوید بکام را خیلی دوست دارد و او هم خیلی شبیه بکام است، دیوید جواب داد:« ای کاش شبیه او بودم.» خانم مشتری که خیلی حواس جمع بود، گفت تو خود بکام هستی، اما ستاره گلکسی انکار کرد:« من دیوید بکام نیستم. شایعه درست نکن.»
به هر حال دیوید فروشنده چندان خوبی نبود و حتی عطر را به اشتباه توی صورت مردی که می خواست بوی آن را تست کند، اسپری کرد. بعد هم به یک نفر دیگر گفت، بیا این عطر را توی جیبت بگذار؛ جعبه اش کوچک است و کسی نمی فهمد. و با وجود اعتراض مرد، آن را توی جیب او گذاشت.
بکام به درخواست الن در این برنامه که بیش تر شبیه دوربین مخفی بود، شرکت کرد که صحنه های بامزه اش هم در نمایش الن از تلویزیون پخش شد.
خریدن باشگاه

تا این جا همه، خبرهایی بود که از برنامه تلویزیونی الن درآمده بود ولی شایعه دیگری نیز درباره بکام راه افتاده. گفته می شود به او پیشنهاد شده مالکیت یک باشگاه آمریکایی را بپذیرد؛ ولی قبل از آن، ستاره سابق رئال مادرید می خواهد 2 سال دیگر هم بازی کند. قرارداد کنونی او تقریبا تا پایان سال جاری میلادی اعتبار دارد. بکام گفت:« این جا راضی هستم و با تیم (لی وکه، مالک گلکسی) بر سر قرارداد جدید حرف زده ام. تیم می داند که باید تا پایان فصل صبر کنم و بعد به آن فکر کنم.» این احتمال هم هست که با پایان قرارداد او در زمستان ، به لیگ برتر انگلیس برگردد تا شانس بازی برای تیم المپیک انگلیس در لندن 2012 را بیابد. به هرحال، او و مشاورانش هم زمان باید به مساله خریدن یک تیم هم فکر کنند، که کدام تیم مناسب است و کدام تیم به دردشان می خورد. احتمال داده می شود که او کاسموس نیویورک را بگیرد.

 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرداد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    3 0
    پول كه باشه ادم به 100 بچه هم ممكنه فكر كنه
  • بادی گارد IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 2
    واقعا جای تاسف داره خبر دوباره پدر شدن بکام در مقابل یکی از پیشکسوتان فوتبال ما اینقدر مهمه شما را بخدا یادی هم از گذشتگان کنید نگذارید وقتی درگذشتن اونوقت یادشون کنیم همایون خان بهزادی سرطلایی از یاد رفته
  • فرهاد عشوندی/ دبیر سرویس ورزشی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    1 1
    دوست عزیز که به اسم بادیگارد زحمت کشیدید و پیغام گذاشتید؛ همواره احترام به پیشکسوتان از برنامه های کاری ما بوده. دو گفت و گو با استاد بهزادی در دو ماه اخیر در سایت منتشر شده و گفت و گو با پیشکسوتانی چون محمد صادقی ، عباس کارگر ، عزیز اصلی و... از گفت و گوهای اخیر ما با پیشکسوتان پرسپولیس بوده است.
  • وطن پرست. IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    3 0
    با شهردا موافقم. اگه پول نباشه عین ما در بزرگ کردن یک به دو ساله عاجز میمونه.خوبه حالا واسه متولد شدن هر بچه یک میلیون عباسی میدن.