جبهه پایداری انسان‌های بی‌کفایتی را به رئیس‌جمهوری و مجلس تحمیل کرد

ایسنا نوشت: نماینده سابق مجلس گفت: امیدوارم زنجیره تقویت قوه مجریه که اصلی‌ترین ویترین کارآمدی نظام محسوب می‌شود به استفاده از نظرات کارشناسی همه کسانی که به دنبال توسعه و پیشرفت کشور هستند، منجر شود.

کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به استعفای وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: همت رئیس‌جمهوری را به فال نیک می‌گیریم؛ به‌ویژه که تلاش شخص رییس‌جمهوری بر بهادادن به شایستگان در مناصب بالای دولت و استمرار در امر بازگرداندن ظرفیت‌های نخبگانی و مجرب ایرانی به کشور بوده که انرژی ویژه‌ای برای آن گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که در همه دوره‌ها، برخی جریانات حزبی و جناحی و نیز برخی اشخاص که خود را نزدیک به رییس جمهوری وقت می‌دانند به دلیل تامین منافعی دور رئیس‌جمهوری جمع می‌شوند، اما توجهی به توسعه و پیشرفت کشور ندارند، چنین ابراز عقیده کرد: در همین دوره هم شاهدیم که جبهه پایداری، انسانهای بی‌کفایتی را به رئیس‌جمهوری و مجلس تحمیل کردند. به همین دلیل است که این اقدام رئیس‌جمهوری در برخورد با ناکارآمدی را به فال نیک می‌گیرم.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: امیدوارم این زنجیره تقویت قوه مجریه که اصلی‌ترین ویترین کارآمدی نظام محسوب می‌شود به استفاده از نظرات کارشناسی همه کسانی که به دنبال توسعه و پیشرفت کشور هستند منجر شود. همچنین برخورداری از سیاست‌های حمایتی رهبری در پل زدن میان همسایگان و به خصوص تعامل با عربستان سعودی هم از گام‌های موثری است که در این مدت برداشته شده و امیدوارم این روند به رفع مشکلات با جمهوری آذربایجان هم گسترش یابد.

پیرموذن تاکید کرد: آنچه مهم است تاثیر نگرفتن رییس‌جمهوری از فشارها و لابی‌گری‌های جناحی و سیاسی در تصمیمات کلان مدیریتی است که در تغییر وزیر آموزش و پرورش شاهد آن بودیم‌. ادامه همین روند است که به بازگشت سرمایه اجتماعی و افزایش کارآمدی منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1750481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =