خوانندگان خبرآنلاین در واکنش به گزارش نحوه مدیریت بازار ارز و طلا توسط بانک مرکزی ابراز نگرانی کردند.

در پی انتشار گزارش «بازی بهمنی با الاکلنگ دلار و سکه» خوانندگان خبرآنلاین نسبت به وضعیت موجود در بازار ارز و طلا ابراز نگرانی کردند و حتی خواننده ای در مورد نحوه مدیریت این بازار توسط بانک مرکزی خواستار رسیدگی قضائی شده است.

به هر شکل آنچه در بازار ارز و طلای کشور حاکم است متاسفانه شرایط مطلوبی نیست و امید داریم با انعکاس این دیدگاهها مسئولین با جدیت بیشتری به موضوع پرداخته و به اطلاح وضعیت آشفته بازار های ارز و طلا بپردازند، البته قابل ذکر است به دلیل رعایت حدود اخلاقی تنها امکان بخشی از دیدگاهها برای ما ممکن بوده است که می توانید این اظهارات را در ادامه بخوانید:

ش م س : بی ارزش ترین پول دنیا پول کجاست ؟ فکر کنم پول ایران یا آخر است یا یکی قبل از آخر.

علی : قیمت سکه و ارز تابع شرایط بازار نیست و این امر آقایان راکه اهرم های کنترل بازار را در اختیار دارند صاحب سودهای سرشار کرده است، در حالی که رخ دادهای جهانی حاکی از کاهش نرخ طلا و دلار است با دستکارهای انجام شده قیمت دلارو سکه در ایران افزایش می یابد و این یعنی اینکه سودهای کلان برای کسانی که از این امر اطلاع دارند و زیان برای فعالان بازار .

بدون نام : آقای بهمنی مابه التفاوت 200 تومانی بین دلار بانک مرکزی و بازار آزاد یعنی سود تقریبا 20% در یک روز به جیب چه کسی میرود؟ یک 3000 میلیارد تومنی دیگه؟

سیاوش : سازمان تعزیرات کجاست؟؟؟؟

بدون نام : آقای بهمنی اینها دوباره شما را وادار به تغییر(دستکاری قیمت ها) می کنند. بازارجهانی دوباره به حالت قبلی بالا برمی گردد و با تغییرات ناگهانی افراد جزء متضرر و پولدارها منتفع می شوند.

بدون نام : بگذارید کمی ثبات به این بازارها بیاید.حالا که آرام شده دوباره ساز کاهش را می زنید تا مردم بیچاره بفروشند و دوباره عده ای سودجو با قیمت پایین بخرند و یک ماه دیگر سود کلان کنند.

بدون نام : قیمت دلار را به بالا می برند تا جبران بشه. رییس کل بانک مرکزی٫ شما سکه را دلاری چند تومان می فروشید؟ کی می خواهید به قولتان عمل کنید؟ سال ۷۱ و ۸۱ رو مخواهید تکرار کنید.

بدون نام : لطفا گزارشی و تحلیلی در مورد شاهکار آقایان در تبدیل usd(دلار) به eur(یورو) تهبه بفرمایید. با توجه به اوضاع یورو مقدار ضرر حاصله قابل تامل خواهد بود.

بدون نام : سلام لطفا به گرانی افزایش ناگهانی قیمت دلار ( از 2 ماه قبل ) و سپس کاهش آن دقت کنید من مطمئنم این افزایش و کاهش قیمت برای حمایت از افرادی بوده که دست آنها در اختلاس 3000 میلیاردی بوده لطفا به دادستان هم اعلام کنید.

بدون نام : در تاریخ پولی ایران از این تیم ضعیف تر وجود نداشته است، در دوره مدیریت این تیم بالاترین اختلاسهای بانکی اتفاق افتاده و نبود هیچ نوع کنترل در بازار پولی و ایجاد تورم را می توان به وضوح دید.جای سوال اینجاست که چرا مورد باز خواست قوه قضائیه قرار ندارند و تغییر مدیریتی صورت نمی گیرد.

/31222

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 1
    دوستان چرا دور رو نگاه مکنید در هر تاریخ که شما مقایسه کنید سکه بهار 80 هزارتومان حباب داره مقصر کیه
  • فیلم ساز US ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 1
    دولت با ارز و طلا بازی می کند شاید برای جبران کسری بعضی پرداخت ها ولی قافل از ان است که این بازی بسیار برای تولید خطر آفرین است
  • سینا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 0
    هرجا مراجعه میکنیم ارز دولتی که نمی دن جنس بصورت قانونی از گمرک میاریم ارز ازاد میخریم ورشکست شدیم کجا داد بزنیم اقای بهمنی
  • وارد کننده IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 0
    آقای بهمنی مطمئن باشید با افزایش نرخ دلار در مرحله اول تولید کننده و در مرحله دوم مصرف کننده متضرر خواهد شد این موضوع دقیقا با استراتژی شما و ودیگر مسئولین که به دنبال القای تفکر جلوگیری از واردات بی رویه هستند کاملا مغایر بوده و معتقدم هیچ وارد کننده ای متضرر نشده و در برنامه واردات خود افزایش نرخ دلار را لحاظ خواهد کرد.
  • enayat US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    5 0
    آقا چرا این نماینده‌ها مجلس این قضیه رو پیگیری نمیکنند !این سودا تو جیب کی‌ میره....
  • بدون نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 1
    از این همه مدیریت آقای بهمنی بر بازار ارز تشکر میکنیم !!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 1
    ارزاني نرخ ارز فقط و فقط به نفع قشر مرفه و واردكننده است نه توليد كننده كه با هزار مكافات زحمت ميكشد. بعد جنس خارجي با دلار ارزان وارد ميشه و توي سر جنس ميزند....سياست دولت براي افزايش نرخ ارز بسيار مناسب است
  • من IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 0
    کدام کسری بودجه؟الان دیگه کم کم صدای مازاد درآمد فروش نفت 88 و89 هم در آمده که قرار بوده به حساب صندوق ذخیره ارزی واریز بشه که نشده!!! حالا در سال 90 با این بازار فلاکت بار و آشفته و بی حساب و کتاب در آمد حاصل از این 200 تومان دلار به همان جایی میره کهپوا حاصل از حذف یارانه ها رفته. سفره مردم
  • رضا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    تنهامساله مهم برای بهمنی وتیمش جبران کسر بودجه دولته اون هم به هر قیمتی که شده از قدیم هم همین طور بوده یه بررسی ساده برای کسایی که خیلی اهل فن هم نیستن نشون میده دولت خودش داره مردم رو بازی میده یه روز سکه روبا حباب 50000 بانک به مردم میده حالا هم با ایجاد هیجان در بازار دلارمیخواد از طریق دلار سود کنه تازه با اینکار به چند هدف همزمان میرسه جلوی کاهش سکه رو هم تا حدودی میگیره البته سخت در اشتباه است
  • Arash IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
     اختلاس بزرگ در تفاوت عرضه دولتی و آزاد است که تورم را دو برابر افزایش میدهد
  • Arash IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    آیا با این پولها میخواهند یارانه‌ها را سه برابر کنند و تورم را پنج برابر
  • حامد US ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 0
    اقای بهمنی از زمان مدیریت شماارزش ریا ل 35% افت داشته. دلار 960 تومانی را به نزدیک 1300 تومان رساندید. به دفعات در صدا و سیما ظاهر شدید و قول تک نرخی کردن ارز را دادید. قیمت فروش سکه دولتی را با نرخ ازاد دلار تعیین میکنید. برای دستیابی به چه هدف بزرگی در اقتصاد کشور در پست خود باقی ماندی اقای بهمنی.
  • ناشناس 1 IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    نمی دانم رئیس کل در چه رشته تحصیلات دانشگاهی دارند ولی میدانم یک نفر ممکن است حسابدار خوبی باشد ولی اقتصاد دان خوبی نباشد وبالعکس .
  • مهرداد IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    متاسفانه بزرگترین مشکل اقتصاد ایران در حال حاضر تغییر قوانین در 10 دقیقه میباشد که باعث فساد فراوانی شده ضمنا در کلیه قوانین ما استثنا هم داریم حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را
  • پرويز IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    حالا كه قيمت جهاني طلا اومده پايين آقايان قيمت دلار را بالا ميبرند تا سكه همان بالا بماند ، آفرين بر اين مردانگي !
  • علی IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    3 0
    جدا راست گفته اند که بزرگترین گرانفروش خود دولت است.آخر چه کسی باید رسیدگی کند که منحنی قیمت طلا و دلار با منحنی جهانی هیچ تناسبی ندارد.وقتی طلا یکباره 150 دلار ارزان میشود در ایران یا تغییر نمیکند یا گرانتر میشود!دلار آمریکا هم که از بحران 2008 به این سو در حال سقوط است و دولت آن را ارزانتر میخرد.واقعا مابه التفاوت این اختلاف قیمتها کجا میرود؟از جیب مردم در میاید،پس بیت المال است و همه باید پاسخ این سوال را بدانند.
  • مهریه بده IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    چه جوری می شه که وقتی هر اونس طلا 1820 دلار می شه هر سکه 570000 تومنه اما وقتی قیمت اونس طلا تا 1560 پایین می پاید سکه می شه 565000 تومن؟؟؟؟؟
  • مهریه بده IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    من نمی فهمم چه طور وقتی قیمت سکه می ره بالا می گن دلیلش رشد قیمت جهانیه اما حالا که طلا 200 دلار ارزونتر شده سکه ارزون نمی شه؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 0
    اين الاكلنگ درقيمتهاي يورو ودلارهم وجوددارد البته الاكلنگش هميشه بسوددولت عمل ميكند