بر اساس تصمیم امروز جبهه متحد اصولگرایان، دفاتر مرکزی و استانی 8+7 در سراسر کشور تشکیل خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام سه مصوبه خود، بر محوریت جامعتین و منشور اصولگرایی تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بحول و قوه الهی و با استعانت از وجود مقدس حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج الشریف و رهنمودهای وحدت بخش مقام معظم رهبری دامت برکاته، "شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان" با تکیه بر "منشور اصولگرایی" از اواخر سال گذشته با محوریت حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی، فعالیت خود را شروع نمود و طی جلسات متعدد و فشرده، راهکارها و معیارها و موزاین ترسیم شده جمهوری اسلامی ایران توسط حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری و موضوع تلاش برای وحدت و انسجام و یکپارچگی اصولگرایان را مورد توجه و سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. اعضای شورا خود را نماینده همه اصولگرایان می دانند و در جهت بهره مندی و استفاده از نظرات آنان آمادگی خود را اعلام می نمایند.

شورای مرکزی امیدوار است که کلیه احزاب، تشکل ها، گروه ها، جمعیت ها و اشخاص اصولگرا در سایه وحدت و اتحادی حول محور "منشور اصولگرایی" به صورت یکپارچه و همگام با یکدیگر، انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری را تبدیل به نمایش اقتدار ایران اسلامی نموده و نقشه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی را بر ملا کرده و مجلسی ولایی، مقتدر و کارآمد تشکیل دهند که در جهت سربلندی ایران اسلامی و پیاده کردن عدالت اسلامی بر اساس معیارها و موازین ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت نمایند.

اعضاء شورای مرکزی خود را خدمتگزار و خادم ملت شریف ایران می داند و خود را موظف می​داند که ضمن تلاش برای ایجاد وحدت نظر در بین اصولگرایان از سلایق و نظرات دیگر صاحب نظران و دلسوزان نظام نیز بهره مند شود.

شورای مرکزی در جلسه اخیر خود، (روز یکشنبه مورخ 3/7/1390) اقداماتی به شرح ذیل انجام داد:

1- آقای دکتر ولایتی را به اتفاق آرا به عنوان سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان انتخاب نمود.

2- آیین نامه های پیشنهادی "هیئت داوری و حکمیت" و "هیات اجرایی" شورای مرکزی را به تصویب رسانید.

3- نمودار تشکیلاتی پیشنهادی هیئت اجرایی را به شمول تاسیس دبیرخانه، کمیته های مرکزی تهران و سایر مراکز استان ها را بررسی و تصویب نمود.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اصلاح طلبان نباشند من نیستم!!!!!!