ایلنا نوشت:<BR>

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، گفت: سران کشورهایی مانند عربستان سعودی علناً با مسلمانان مبارزه می کنند و برخی کشورها همچون ترکیه با ظاهری اسلامی آتش بیار معرکه شده‌اند و دست در دست آمریکا و اسرائیل گذاشته‌اند.
 آیت الله ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، اظهارداشت: امروز جهان اسلام بیدار شده است و در شرایطی هستیم که مسلمانان باید علاوه بر بیداری، هوشیاری هم داشته باشند. باید هوشیار باشند؛ چون همین طور که آنها بیدار شدند، تا حق خود را بگیرند، دشمنان هم بیدارند و این حق را پس نمی‌دهند.
 این مرجع تقلید با بیان این که متأسفانه امروز دو صف در برابر هم ایستاده‌اند؛ گفت: یکی ملت هایی که خواهان آزادی هستند و دیگری عده ای سیاست مداران مستکبر آمریکایی و اسرائیلی و دست نشانده آنها در منطقه هستند که در مقابل مردم ایستادگی می کنند.
وی با اشاره به فجایع بحرین هم گفت: در حالی که مردم مظلوم و دست خالی بحرین برای آزادی خود شعار سر می دهند، سران این کشور با حمایت سعودی‌ها و آمریکا و رژیم صهیونیستی با تانک در مقابل آن ها ایستاده و آنان را به خاک و خون می کشند و مجامع بین الملل و به اصطلاح حقوق بشری با بی توجهی فقط نظاره‌گر این جنایات هستند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقوق بشر IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    10 2
    سیاست ترکیه متکی بر منافع ملی خود و بر اساس عقلانیت و بدون هر گونه عوام فریبی می باشد.