ایسنا نوشت:<BR>

حسن خجسته، معاون برنامه‌ريزي و نظارت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران شب گذشته ـ 15 مهرماه ـ در دومين همايش دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصيلان دانشكده صداوسيماي قم گفت: امروز گسترش وسايل ارتباط جمعي موجب شده هر چيزي، از هر كسي، در هر زمان و مكاني به سرعت در جهان منتشر شود.
وي با بيان اين ‌كه در حال حاضر بيش از چهار هزار شبكه ماهواره‌يي در ايران دريافت مي‌شود، افزود: از اين تعداد بيش از 100 شبكه به زبان فارسي پخش مي‌شود كه بيش از 60 شبكه به منظور براندازي نظام در حال فعاليت است.
خجسته تلاش انبوه رسانه‌هاي غربي براي جذب مخاطب ايراني را از وِيژگي‌هاي خاص فضاي رسانه‌يي رقابتي در ايران دانست و ادامه ‌داد: اين رقابت‌ها از يك سو به منظور جذب مشتري بيشتر يك فضاي بازاري به ‌وجود آورده و از سوي ديگر در حال انتقال پيام اعتقادي و سياسي مورد نظر خود به جامعه ما هستند.
وي اظهار كرد: اين رسانه‌ها سه راهبرد بي‌اعتبار كردن صداوسيما، كاهش مخاطبان و كاهش ساعات تماشاي اين برنامه‌ها را در اين فضاي رقابتي در پيش گرفته‌اند و ما بايد نقطه مقابل اين راهبردها را در دستور كار قرار دهيم.
وي تاكيدكرد: مزيت صداوسيماي ايران در ديني بودن آن است و از همين رو بايد اين انتقال معرفت بالا را در رسانه ملي حفظ كنيم و اين كار جز با ارتباط با بدنه حوزه‌هاي علميه به عنوان قطب توليد معرفت ديني محقق نخواهد شد.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    1 2
    خدا به داد نوجوانان دختر وپسری برسه که فقط تعلیمات دینی ومذهبی را در حد مدرسه وامتحانات خوندند چون خانوادهها دیگه به فکر اموزش بجه هاشون نیستند بلکه فکر میکنند مدرسه وکودکستان ودانشگاه همه اینها را یاد میده یا دایه بهتر از مادر هستند