آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی آموزش پزشکی میان فرهنگی در دانشگاه برگزار شد

آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی آموزش پزشکی میان فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بعد از ظهر روز چهارشنبه دهم خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، معاونان آموزشی و بین‌الملل دانشگاه، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و مهمانان شرکت کننده در این همایش بین‌المللی در سالن هتل ساران شهمیرزاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: لازم می دانم از این که دعوت ما را پذیرفتید و در این همایش دو روزه حضور بهم رساندید، از شما تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در مدت اقامت دو روزه شما در سمنان توانسته باشیم حق میزبانی را رعایت کرده و خاطره خوبی از حضور در سمنان برای شما ایجاد کرده باشیم.

دکتر کامران قدس ادامه داد: خدا را شکر به نعمت سخنرانی های بیان شده در افتتاحیه همایش، نشست های پس از آن و همچنین بازدیدهای بعمل آمده از مراکز مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افق های نوینی برای تعاملات و همکاری های آینده به روی طرفین گشوده شد.

وی در خطاب به اریک اووسو بواتنگ سفیر غنا، گفت: از حضور شما در این همایش از شما تشکر می نمایم و امیدوارم برنامه ریز های انجام شده برای تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و حوزه درمان کشور غنا با جدیت پیگیری شود.

دکتر قدس ضمن قدردانی از حضور دکتر ملکی نماینده دانشگاه جامعه المصطفی، دکتر انصاری و حجت الاسلام و المسلمین تسخیری نمایندگان دانشگاه ادیان و مذاب قم، بیان داشت: اطمینان دارم زمینه به وجود آمده برای همکاری های مشترک بین دانشگاهی موجب ارتقای خدمات ارائه شده به دانشجویان بین الملل در این دانشگاه‌ها خواهد شد.

ریاست دانشگاه ادامه داد: حضور مدیران بلند پایه وزارت علوم تحقیقات و فناوری به ویژه دکتر خیرالدین و دکتر شیخون و همچنین دکتر امیرخانی مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت که به صورت آنلاین در همایش حضور داشتند، قدردانی و تشکر کرد.

وی حضور نماینده محترم کلان منطفه 1 کشور، نماینده دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مدیر امور کنسولی استان را در این همایش نشانه ای از افزایش همکاری های هدفمند با این دانشگاه دانست و اظهار کرد: برخود واجب می دانم تا از حضور مدیران شرکت های جذب دانشجو حاضر در این همایش قدردانی نموده و انتظار دارم همکاری های روزافزون براساس مفاد قرارداد و مذاکرات انجام شده صورت پذیرد.

همچنین مهمانان حاضر در این همایش از برگزاری این همایش بسیار خرسند و راضی بودند و حضور در این همایش را بسیار موثر و مفید در افزایش همکاری ها و افزایش پذیرش دانشجو دانستند و از دست اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی کردند.

در پایان این همایش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اهدای تندیس نشان دانشگاه به مهمانان، از همدلی و همیاری همه میهمانان گرامی ابراز خرسندی نموده و پایان همایش را اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =