آیفون 12 سقوط کرد/ آژانس ملی فرکانس فرانسه این تصمیم را گرفت

چند روز پیش، آژانس ملی فرکانس فرانسه (ANFR) فروش آیفون 12 را در این کشور ممنوع کرد دلیل ممنوعیت این بود که دستگاه بیش از حد مجاز امواج الکترومغناطیسی بر اساس قوانین اتحادیه اروپا منتشر می کند و نرخ SAR بالاتر از حد قانونی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این آژانس به اپل اولتیماتوم داد و به آن گفت که از تمام ابزارهای موجود برای حل سریع این مشکل استفاده کند، در غیر این صورت با فراخوانی از برگشت تمام واحدهای آیفون 12 فروخته شده در فرانسه روبرو خواهد شد. امروز، اپل پاسخ داده و قول داده است که به‌روزرسانی نرم‌افزاری را منتشر کند و این مشکل را حل کند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر محصول جدید سامسونگ لو رفت

این آسمان‌خراش قرار است در شهر بن‌سلمان ساخته شود!/ عکس

مشخص نیست که این به‌روزرسانی نرم‌افزار دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد، اما اپل مطمئن است که نگرانی‌های آژانس فرانسوی را کاهش می‌دهد و روش‌های تست مورد استفاده در فرانسه را در نظر می‌گیرد. برخلاف سایر کشورها، ANFR در فرانسه نه تنها تست‌های SAR سر و بدن را انجام می‌دهد، بلکه SAR را برای اندام‌ها نیز آزمایش می‌کند، برای مثال میزان تششعات زمانی که یک تلفن در دست دارید را بررسی خواهد کرد.

آیفون 12 سقوط کرد/ آژانس ملی فرکانس فرانسه این تصمیم را گرفت

مقامات بلژیک، آلمان و ایتالیا نیز از اپل خواسته اند که این به روز رسانی را برای کل اتحادیه اروپا صادر کند، بنابراین احتمالاً آن‌ها هم رویه فرانسه را پیش خواهند گرفت. دولت فرانسه اعلام کرد که آیفون 12 به سرعت پس از انتشار به‌روزرسانی آزمایش مجدد می‌شود و اگر مشخص شود که در محدوده قانونی SAR قرار دارد، فروش فوراً از سر گرفته می‌شود.

منبع: gsmarena

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1813891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =