شکست خوردن آیفون ۱۵ در نبرد با گوشی پرچمدار سامسونگ / عکس

دیجیاتو نوشت: زمانی که پرچمدارهای جدید سامسونگ یا اپل معرفی می‌شوند، شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها هستیم که برخی از ویدیوها، این گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر مقایسه می‌کنند.

آیفون ۱۵ پرو جدیدترین و گران‌ترین پرچمدار اپل محسوب می‌شود و گلکسی S۲۳ اولترا هم گران‌ترین پرچمدار سری گلکسی S برای سال ۲۰۲۳ است. کانال یوتوب PhoneBuff در ویدیویی این گوشی‌های هوشمند را در تست سقوط در مقابل یکدیگر قرار داده است.

در ویدیویی که توسط PhoneBuff منتشر شده است، پرچمدارهای اپل و سامسونگ در چهار مرحله با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این گوشی‌های هوشمند از سمت پشت، از گوشه‌ها، از سمت جلو (نمایشگر) و درنهایت روی استیل سقوط می‌کنند و عملکرد آن‌ها با یکدیگر مقایسه می‌شود.

شکست خوردن آیفون ۱۵ در نبرد با گوشی پرچمدار سامسونگ / عکس

درحالت کلی هر دو گوشی هوشمند از تست‌های سقوط جان سالم به‌در می‌برند، بااین‌حال میزان آسیب به آن‌ها یکسان نیست. اگرچه امتیاز به‌دست‌آمده توسط این محصولات در تست سقوط بسیار نزدیک به یکدیگر است، اما درنهایت نماینده سامسونگ برنده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۵ پرو مکس در سه مرحله از تست سقوط آسیب‌ بیشتری نسبت به گلکسی S۲۳ اولترا می‌بیند و امتیاز نهایی‌اش ۳۷ از ۴۰ می‌شود. این درحالی است که نماینده سامسونگ به امتیاز ۳۹ از ۴۰ دست می‌یابد.

شیشه پنل پشتی و نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس در همان مرحله اول تست سقوط ترک می‌خورد، بااین‌حال در تست سقوط از گوشه‌ها، تیتانیوم مورد استفاده در آن مقاومت بالاتری نسبت به فریم آلومینیومی گلکسی S۲۳ اولترا از خودش نشان می‌دهد.

در پایان هر دو گوشی هوشمند سامسونگ و اپل کارایی خود را حفظ می‌کنند و حتی دوربین‌ها هم آسیب نمی‌بینند که می‌تواند خبر خوشایندی برای کاربران باشد. بااین‌حال به نظر می‌رسد آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به نسل‌های قبلی‌اش با فریم فولادی، آسیب بیشتری می‌بیند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1819196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • رضا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    17 31
    من خودم از قدیم الایام تا همین الان نوکیا تسافده میکنم اما اگر به تصاویر دقت کنین ضربه در کل پشت صفحه آیفون پخش ولی در سامسونگ یک گوشه صدمه دیده، سوال اینه: بقیه نیروی وارد شده به سامسونگ به کجا انتقال پیدا کرده؟ درسته، به قطعات داخلی
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    34 0
    سلام. آقای پروفسور این همه تعریف از گوشی. حداقل ویدئو را میزاشتی.