گوگل دست از مسخره‌ کردن آیفون برنمی‌دارد/ فیلم

زومیت نوشت: گوگل در قسمت جدید پویش تبلیغاتی BestPhonesForever# به تمسخر آیفون توسط پیکسل ۸ پرو پرداخته است.

گوگل هفته‌ی گذشته از دو گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو رونمایی کرد. پیکسل‌های جدید رقیب مستقیم خانواده‌ی آیفون ۱۵ هستند و ممکن است جایگاه اپل را در بازار آمریکا به خطر بیندازند.

گوگل از مدت‌ها پیش پویش تبلیغاتی جالبی به نام BestPhonesForever# شروع کرده است. این پویش شامل ویدیوهایی می‌شود که ویژگی‌های برتر پیکسل را در معرض توجه قرار می‌دهند و آیفون را مسخره می‌کنند.

ویدئوی تبلیغاتی جدید گوگل، در کانال یوتیوب Made by Google منتشر شده است و در آن بار دیگر شاهد طعنه‌زدن به اپل و آیفون هستیم.

در ویدئوی منتشرشده توسط گوگل، آیفون کارگردانی ویدئوی تبلیغاتی برای معرفی پیکسل ۸ پرو را بر عهده دارد. پیکسل می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به رخ بکشد؛ اما آیفون پیکسل ۸ پرو را از این نوع تبلیغ منصرف می‌کند و اعتقاد دارد مردم به‌دنبال قابلیت گوشی‌های هوشمند نیستند و به ظاهر آن‌ها توجه می‌کنند.

گوگل در ویدئوی جدید، تیزرهای تبلیغاتی اپل را به تمسخر می‌گیرد و معتقد است آیفون قابلیتی برای تبلیغ‌ ندارد و به‌همین‌دلیل ویدئوهای تبلیغاتی بی‌محتوایی می‌سازد. پس از اتمام دیالوگ‌های آیفون و پیکسل، فیلم‌برداری تمام می‌شود و معرفی پیکسل ۸ پرو با ویدئوی تبلیغاتی مشابه با آیفون‌ها انجام می‌شود.

ویدئوهای تبلیغاتی BestPhonesForever# گوگل در مدت کمی که پخش می‌شود، مخاطب‌های زیادی را به‌دست آورده‌اند که شامل طرفداران گوشی‌های پیکسل و آیفون می‌شود.

برای مشاهده‌ی قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو و همچنین قیمت گوشی برندهای دیگر مانند قیمت گوشی آیفون می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =