قالیباف: سال گذشته اراذل و اوباش در خیابان‌های کشور گفتند جمهوری اسلامی تمام می شود اما…/ حدادعادل: مجلس یازدهم از رهبر انقلاب نمره قبولی گرفته است

جماران نوشت: قالیباف رییس مجلس در اجتماع انتخاباتی در حرم امام خمینی گفت: طوفان الاقصی؛ این عملیات استاندارد و حرکت‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی از سطح بین المللی و ملی را تغییر داد.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در اجتماع انتخاباتی در حرم امام خمینی گفت: هدف این نشست اهمیت انتخابات و مشارکت از طریق گفتگو و صحبت به عنوان رسالت و وظیفه مهم است

مشارکت یعنی امنیت ملی، اقتدار، حل مشکل اقتصادی و حضور مردم در صحنه است.امام ما جز در راه خدا گامی برنداشت و خدا به این مرد عظمت داد و اسلام را احیا کرد. هدف اصلی این همایش مشارکت است و دوم وحدت جبهه انقلاب است و باید همدلی، کارآمدی و قدرت حل مسئله باشد.یکی از مشکلات ما این است که قدرت حل مسئله نداریم نه آنکه نداریم بلکه انسجام، همدلی و وحدت نداریم.هدف ما در این نشست رقابت نیست و برای وحدت، همدلی و حل مسئله جمع شدیم.

وی ادامه داد: قانون اصلاح انتخابات انجام شد و اکثریت به تناسبی شدن انتخابات رای دادند و البته از تهران مقدمات آن انجام می‌شود و این یک فرصت رقابت است اشکال ندارد ما در درون رقابت داشته باشیم.
طوفان الاقصی؛ این عملیات استاندارد و حرکت‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی از سطح بین المللی و ملی را تغییر داد.

قالیباف گفت: از امروز تا آینده هر تهدیدی به قبل و بعد این عملیات ختم می‌شود. حضرت آقا نیز فرمودند هرگز این موضوع برای رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.سال گذشته رژیم صهیونیستی و اراذل و اوباش در خیابان های کشور جمع شدند که جمهوری اسلامی هفته دیگر، .... تمام می‌شود اما امروز تمام اشرار عالم در ۲۰۰۰ کیلومتر آن‌ورتر هستند و ما می‌گوییم اسرائیل در حال نابودی است و این مبانی انقلاب است.

حدادعادل: مجلس یازدهم نمره قبولی از رهبر انقلاب گرفته/ باید خودمان را از دولت بدانیم

غلامعلی حدادعادل هم در اجتماع انتخاباتی در حرم امام خمینی گفت: ما از حیث کار تشکیلاتی سیاسی عقب هستیم و به تحول احتیاج داریم.نباید کار سیاسی فقط به فصل انتخابات ختم شود برای دفاع از انقلاب و پیشرفت کشور باید باید کار سیاسی دائم باشد.باید از نمایندگان و کسانی که وارد دولت می‌شوند پشتیبانی کرد و ما در این نکته ضعیف هستیم..

وی گفت :الگوی شورای ائتلاف دست کم کار ۲۰ سال سیاسی است باتجربه و دستاورد امروز به اینجا رسیدیم.اصل کار دعوت به وحدت است که متعلق به حزب و تشکیلات خاصی نیست و این در به روی نیروهای انقلابی باز است.همه باید تلاش کنیم که مشارکت بالا در انتخابات را پیش رو داشته باشیم.مجلس یازدهم نمره قبولی از رهبر انقلاب گرفته است، قواره و بدنه مجلس انقلابی خدمتگذاری است .

حدادعادل خاطرنشان کرد: باید خودمان را از دولت بدانیم و مشکلات و موفقیت آن هم از خودمان بدانیم و کمکشان کنیم.نمونه همکاری دولت و مجلس در توزیع کالابرگ بود. در برنامه هفتم دولت نگرانی داشت و مجلس با واقع بینی کمک کرد.

219220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1829520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =