معتمدین مردم، برگزارکننده انتخابات هستند

استاندار قزوین گفت: مردم خودشان به واسطه معتمدین خود انتخابات را برگزار می‌کنند و خودشان هم با حضورشان به آن رونق می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان قزوین با هیات نظارت انتخابات اظهارکرد: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات باید برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات وارد موضوعات به صورت جزئی شوند و پیش بینی های لازم را در همه موارد داشته باشند.

او با بیان اینکه معمولا فضاهای کلی در انتخابات مغفول نمی‌ماند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی صورت می‌گیرد، افزود: نپرداختن و عدم برنامه‌ریزی مناسب در جزئیات فرایندها ممکن است چالش‌هایی را در روز انتخابات ایجاد کند و مجریان انتخابات باید از زمان مناسب باقی مانده تا انتخابات برای پرداخت درست و اصولی به موضوعات خرد که اثرگذار هستند استفاده کنند.

اعلایی گفت: تعامل هیات اجرایی و نظارت تا به امروز برادرانه و جدی بوده است و از همین لحظه به بعد هم به همین شکل باید تداوم پیدا کند و این ارتباطات در سطح استان و شهرستان باید به صورت مداوم و در مسیر اصولی شکل بگیرد.

استاندار قزوین افزود: بنای مجریان انتخابات در استان بر این است که مردم اطمینان پیدا کنند که برگزارکنندگان انتخابات کاملا بی‌طرف هستند و بر همین اساس بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی استان طبق قانون و قطعا فارغ از نگاه‌های سیاسی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: انتخابات به صورت مردمی برگزار می‌شود و هیات اجرایی از موجه‌ترین و معتمدترین انسان‌های هر شهرستان است که آن‌ها برگزارکننده انتخابات هستند و مجموعه وزارت کشور صرفا نقش هماهنگ کنندگی را دارد و این از محاسن انتخابات است که مردم خودشان به واسطه معتمدین خود انتخابات را برگزار می‌کنند و خودشان هم با حضورشان به آن رونق می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1836397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =