پسربچه ۱۰ ساله خواستار تغییر یکی از ایموجی‌های آیفون شد/ عکس

زومیت نوشت: پسربچه‌ی ۱۰ ساله‌ طی درخواست‌نامه‌ای به ایموجی اپل اعتراض کرد و خواستار تعویض آن با طرح پیشنهادی خود شد.

به گزارش BBC، تدی یکی از طرفداران ۱۰ ساله‌ی اپل از بریتانیا، درخواست‌نامه‌ای نوشته و از اپل خواسته است تا ایموجی Nerd Face را دوباره طراحی کند. تدی معتقد است که دندان‌های جلویی این ایموجی برای افرادی که عینک می‌زنند بسیار ناخوشایند است.

تدی درمورد ایموجی عینک به بی‌بی‌سی گفت: «آن‌ها باعث می‌شوند مردم فکر کنند ما آدم‌های نامتعارف و بی‌عرضه‌ای هستیم و این وحشتناک است. این مرا غمگین و عصبانی می‌کند و اگر آن را توهین‌آمیز بدانم، یعنی هزاران نفر در سراسر جهان نیز آن را توهین‌آمیز خواهند دید.»

تدی یک ایموجی جدید طراحی کرده و آن را «ایموجی نابغه» می‌نامد. این نقاشی یک ایموجی خندان را بدون دندان‌های خرگوشی نشان می‌دهد که عینک دارد.

تدی می‌گوید: «من دوست دارم عینک بزنم چون به من کمک می‌کند بهتر ببینم و زیبا و شیک به‌نظر برسم.»

لیزا یکی از معلمان تدی است که او را تشویق کرد تا شروع به نوشتن درخواستش کند. لیزا گفت: «تدی درمورد این موضوع زیاد صحبت می‌کند؛ اما به شیوه‌ای کاملاً بالغانه. من فکر می‌کنم که او نیاز به حمایت، تشویق و تمجید دارد.»

درحال حاضر این دادخواست فقط در مدرسه و شهر تدی درحال پخش است. او قصد دارد آن را برای شرکت تولیدکننده‌ی آیفون و مک بوک و اپل واچ ایمیل کند و به‌زودی نیز به‌صورت آنلاین آن را ارائه دهد.

اپل هنوز به درخواست تدی پاسخی نداده است. تدی می‌گوید اگر اپل به توصیه‌های او عمل کند، احساس شگفت‌انگیزی خواهد داشت و بسیار هیجان‌زده می‌شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =