برگزاری نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از ۲۲آذر ماه در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی داشته و صاحبان صنایع و پژوهشگران و متصدیان این صنعت را با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان آشنا کرده و درنهایت، تاثیر چشمگیری بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور دارد.

او افزود: نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی که دومین نمایشگاه در حوزه صنعت کشاورزی در سال جاری است، از ۲۱ لغایت ۲۴آذر ماه از ساعت۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰واحد تولیدی و بازرگانی در قالب ۳۶غرفه محصولات خود را در زمینه‌های ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، سمپاش، پهپاد و قطعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند و در روزهای برگزاری نمایشگاه پذیرای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =