انتقاد دادستان عمومی و انقلاب همدان‌؛از عملکرد ضعیف وزارت جهاد کشاورزی در تأمین امکانات برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز

دادستان همدان از عدم تأمین امکانات لازم در راستای اجرای احکام قلع و قمع برای رفع تصرف از تغییر کاربری‌ها، از وزارت جهاد کشاورزی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان، حسن خانجانی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال و اراضی ملی استان همدان با اعلام مطلب فوق افزود: اگر در راستای رفع تداخلات اراضی، اجرای قانون حدنگار و یا در انجام مراحل سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، تعارضاتی در مقررات وجود دارد، متولیان امر، آن موارد را گزارش دهند تا ما از طریق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال پیگیری کنیم.

وی با گله‌مندی از وزارت جهاد کشاورزی در عدم تأمین امکانات لازم در راستای اجرای احکام قلع و قمع برای رفع تصرف از تغییر کاربری‌های غیرمجاز، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیروهای استانی و شهرستانی خود را در این زمینه پشتیبانی نمی‌کند و تعداد قابل توجهی از اجرای احکام صادره بر زمین مانده است.

دادستان همدان با تقدیر از عملکرد اداره ثبت و اسناد استان در اجرای قانون حدنگار نیز، گفت: امیدواریم با کامل شدن این طرح، ورودی پرونده ها به مراجع قضایی کاهش یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم برگزاری منظم کارگروه فراقوه‌ای انتظار می‌رود معاون عمرانی استانداری نسبت به فعال‌سازی آن در سطح استان اقدام کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =