لغو جلسه شورای شهر اهواز در پی به حد نصاب نرسیدن اعضا /برکناری شهردار دستور جلسه بود

جلسه امروز یکشنبه دهم دی ماه شورای اسلامی شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار اهواز ، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر لغو شد.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان - سید محمد علی پورموسوی ، رئیس شورای شهر اهواز در جلسه ای که امزوز یکشنبه ده دی ماه با موضوع برکناری شهردار در سالن جلسات شورا برگزار شد گفت : با توجه به اینکه مهمترین موضوعات مطروحه در شورا موضوعات مرتبط با شهردار است اما میبینیم که این جلسه به علت عدم حضور سایر اعضای شورای شهر به حد نصاب نرسید .

وی افزود: فردا راس همین ساعت مجددا جلسه برکناری شهردار برگزار میگردد و از کلیه اصحاب رسانه مجددا دعوت میگردد تا در جلسه فردا نیز حضور داشته باشند.

سنواتی نائب رییس شورای شهر نیز درباره نامه معاون وزیر کشور گفت : نامه ای که از طرف وی ارسال شده صرفا توصیه است اما اقدام شورا کاملا قانونی است و این نامه نمی‌تواند قانون را لغو کند .

46

وی افزود این نامه مدرکی معتبر برای صحه گذاشتن بر واقعی بودن تصمیم ما بر عزل اقای امینی شهردار اهواز می باشد ، چرا که در نامه قید شده مهم حضور شهردار است نه خانواده وی .

وی همچنین افزود : متاسفانه در زمان هیات رئیسه قبلی این تصمیمات گرفته شد ، اما از زمان ورود ما به شورا بلافاصله‌ تحقبقات آغاز شد و ما متوجه بسیاری از امور شدیم.

وی در پایان گفت : مدارک و ادله ما برای برکناری شهردار کافیست و هیچ مرجعی به جز دیوان عدالت اداری نمی تواند این قانون را لغو نماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =