عکس‌| محبوبیت آزمون در رم؛ بلوتی را به جای سردار به ایران بفرستید!

ورزش سه نوشت: عملکرد شب گذشته سردار آزمون هواداران رم را به وجد آورده است.

«زمانی که به اینجا رسیدم، انگار طرفداران من را نمی‌خواستند، اما اکنون رابطه خوبی با هواداران دارم. با خودم فکر کردم که باید سخت کار کنم و واقعا خوشحالم که بازیکن رم هستم. ما آماده‌ایم برای این تیم بمیریم.» این بخشی از صحبت‌های جالب سردار آزمون بعد از پیروزی شب گذشته این تیم مقابل کرمونزه در کوپا ایتالیا بود.

سردار باز هم به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و این بار مورینیو را از یک فاجعه واقعی نجات داد. با آمدن او به زمین به طور کلی روند تیم مورینیو تغییر کرد و نهایتا اوج کارش هم پاس فوق‌العاده به روملو لوکاکو بود که به گل تساوی رمی‌ها منجر شد.

حالا و همان‌طور که خود سردار هم در مصاحبه بعد از بازی اشاره کرد، او به یک بازیکن محبوب در بین رمی‌ها تبدیل شده است. آنقدر محبوب که حالا هواداران این تیم نمی‌توانند قبول کنند که ستاره ایرانی را برای حدود یک ماه یعنی مدت زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا، کنار خود نداشته باشند.

1974804

توییت یکی از هواداران رم: امکان دارد به جای آزمون، بلوتی را به تیم ملی ایران بدهیم؟

آزمون آنقدری مورد مقبولیت هواداران رم واقع شده که آنها نه تنها مهاجم ایتالیایی و سرشناس خود را فراموش کرده‌اند که حالا کمپینی هم به راه انداخته‌ و خواسته غیرممکنی را مطرح کرده‌اند؛ جایی که آن‌ها درخواست کردند به جای سردار آزمون، آندره‌آ بلوتی اردوی رم را ترک کند و به تیم ملی فوتبال ایران ملحق شود.

1974805

یکی دیگر از هواداران رم اینگونه درخواست کرد که جای سردار، بلوتی راهی بازی‌های ملی شود.

البته این بیشتر یک شوخی مجازی بوده اما در عین حال نشان می‌دهد که رابطه هواداران رم با سردار نسبت به اوایل حضور او در این تیم زمین تا آسمان فرق کرده است. گفتنی است سردار آزمون طی یک هفته آینده برای حضور در جام ملت‌های آسیا رم را به مقصد اردوی تیم ملی در دوحه ترک خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =