راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات تصویب شد+ جزئیات

اعتمادآنلاین نوشت: بررسی سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران در سال ۱۴۰۲ در دستور کار مجمع عمومی قرار گرفت.

بیستمین نشست مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران (دوره دوم) با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و اعضای حقیقی جبهه اصلاحات عصر یکشنبه اول بهمن ١٤٠٢ برگزار شد.

در ابتدای این نشست آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران با اظهار تأسف از لغو مراسم سالگرد درگذشت مهندس مهدی بازرگان گفت: تداوم حذف صداهای منتقد و ممانعت از کنش‌های مدنی-قانونی اقدامی است در جهت تک‌صدایی بیشتر، که نه تنها ظرفیت های رواداری را در جامعه امروز ایران کاهش می دهد، بلکه به اصل مهم انسجام ملی نیز آسیب های جبران ناپذیر وارد می کند.

پیش بینی جدید از میزان مشارکت در انتخابات به روایت یک اصولگرا /موتلفه تیم مذاکره کننده تشکیل داد /برنامه ویژه جماران برای انتخابات تهران

در ادامه، بررسی سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران در سال ۱۴۰۲ در دستور کار مجمع عمومی قرار گرفت و اعضاء با بیان دیدگاه‌های خود نسبت به متن تهیه شده از سوی کمیته راهبردها وارد بحث شدند و در نهایت جزئیات سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران با اکثریت آرا به تصویب رسید. لازم به یادآوری است کلیات این راهبرد، پیش از این در جلسه مورخ ١٠ دی ١٤٠٢ مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مصوب شده بود.

متن کامل "سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران در سال ۱۴۰۲" به زودی منتشر خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863838

برچسب‌ها