قتل دردناک مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بخاطر ناسازگاری کتکش می‌زدند

ایران نوشت: مرگ یک معتاد در بیمارستان راز قتل وی به دست کارکنان یک کمپ ترک اعتیاد را برملا کرد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش خبر مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و درپی آن مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل اعزام شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متوفی به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته و با اصابت جسم سخت مصدوم شده است. همچنین نتایج بررسی‌ها نشان داد که این فرد ۴۵ ساله توسط عوامل یک کمپ ترک اعتیاد واقع در حومه شرقی تهران به بیمارستان منتقل شده است.

برادر این مرد به کارآگاهان گفت که برادرش در کمپ ترک اعتیاد حضور داشته و عوامل کمپ ترک اعتیاد با او تماس گرفته و گفته‌اند که او به علت بیماری قلبی به بیمارستان منتقل شده و در آنجا فوت کرده است.

کارآگاهان در ادامه با دعوت از مسئولان کمپ با این ادعا مواجه شدند که متوفی چهار روز قبل از فوت، توسط فرد ناشناسی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به صورت دست و پا بسته به کمپ برای ترک اعتیاد منتقل شده است و مسئولان کمپ مدعی بودند که هنگام انتقال وی به کمپ آثار جراحت و ضرب و جرح روی بدن وی مشهود بوده است.

در جریان تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که متوفی قبل از حضور در کمپ تلفن همراه فرد موتورسوار را سرقت کرده است و موتورسوار ضمن به دام انداختن سارق، وی را به صورت دست و پا بسته به کمپ ترک اعتیاد منتقل کرده است، اما موتورسوار منکر هر گونه ضرب و جرح این فرد شد.

کارآگاهان هفت نفر از مسئولان کمپ ترک اعتیاد را به طور جداگانه تحت پی‌جویی‌های انتظامی قرار دادند و بدین ترتیب متوجه شدند که مقتول در مدت چهار روزی که در کمپ ترک اعتیاد حضور داشته ناسازگاری و بی‌نظمی داشته و به همین دلیل از سوی یکی از مسئولان کمپ مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن معترف شد که مقتول همواره در کمپ اقدام به ایجاد خرابکاری و مزاحمت برای سایر افراد کرده و به تذکر مسئولان کمپ نیز بی‌اعتنایی داشت.

سرانجام به دلیل همین بی‌اعتنایی او را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن متوفی از حال رفته و او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند که پس از آن متوجه شده که فوت کرده است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه فرد ضارب و فردی که مقتول را به کمپ ترک اعتیاد انتقال داده بود، هر دو دستگیر شده و برایشان پرونده‌های جداگانه تشکیل شد، گفت: این دو نفر به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز درحال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =