دو هزار و ٧٦٥ طرح در استان البرز به بهره برداری می رسد

نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح و بهره برداری از دو هزار و ٧٦٥ طرح در آستانه گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ٣٣ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز "مجتبی عبداللهی" ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایام دهه مبارک فجر همواره تداعی گر جانفشانی های مردم در مبارزه با رژیم طاغوت برای نیل به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، انقلابی که به خواست و اراده مردم شکل گرفته و همواره نیز مورد حمایت و پشتیبانی مردم است.
وی ادامه داد: امسال نیز به یمن این ایام، بسیاری از پروژه های بخش دولتی و خصوصی استان آماده بهره برداری شده و نویدبخش توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران کوچک خواهد بود.
عبداللهی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای ٥ هزار و ١٥١ نفر فرصت شغلی در سطح شهرستان های استان ایجاد می شود.
استاندار البرز افزود: از مجموع دو هزار و ۷۶۵ طرح آماده بهره برداری البرز، دو هزار و ۵۷۵ طرح در بخش دولتی با بیش از ۱۶ هزار و ۷۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار و در بخش خصوصی ۱۹۰ طرح با اعتبار بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این ایام افتتاح می شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس در مجموع در شهرستان کرج ٧٤٧ طرح با ٧٥٦ نفر اشتغال، در شهرستان ساوجبلاغ ٣٢٩ طرح با 456 نفر اشتغال، در شهرستان نظرآباد ٧٠٨ طرح با ٨٠٥ نفر اشتغال، در شهرستان فردیس ۳۳ طرح با ۱۰۷ نفر اشتغال، در شهرستان اشتهارد ٨٣ طرح با یک هزار و ٦٥٣ فرصت شغلی، در شهرستان طالقان ٢٤٤ طرح با هفت نفر اشتغال و در شهرستان چهارباغ ٢٦٣ طرح با ٨١٦ فرصت شغلی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: سال گذشته همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان البرز حدود ۴۰۴ پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت که این رقم امسال به دو هزار و ۷۶۵ پروژه رسیده است.
استاندار البرز گفت: در حوزه اعتبارات مربوط به این پروژه ها نیز شاهد رشد قابل توجهی هستیم چراکه دولت و بخش خصوصی ورود بسیار خوبی در جهت بهره برداری از پروژه های بزرگ استان داشته اند.
وی افزود: اعتبارات پروژه های این ایام در سال ۱۴۰۱ حدود شش هزار میلیارد تومان بوده که این رقم امسال به بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.
عبداللهی گفت: جای خرسندی دارد که با بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =