وقتی رپرها به جای کنسرت سمینار موفقیت برگزار می‌کنند؛ قیمت بلیت ۲۰ میلیون تومانی

در روزی که گذشت، خبری در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که انتقادات و واکنش‌های زیادی را برانگیخت. خبر این بود که مهراد هیدن و محمدرضا شایع، دو خواننده موسیقی رپ قصد دارند یک سمینار با موضوع موفقیت برگزار کنند و بلیط‌های این سمینار بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نظر می‌رسد این همایش که «صبح بخیر تهران» نام دارد، توسط حمیدرضا جعفری طراحی شده است و قرار است ۱۲ بهمن ماه در سالن ضرغام تهران برگزار شود.

انتشار این خبر در روزی که گذشت واکنش‌های زیادی را برانگیخت و رسانه دی‌ام‌برد در گزارشی نوشت بخش زیادی از این واکنش‌ها حول محور قیمت نجومی بلیط‌های این سمینار بود و البته برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، برگزاری سمینار موفقیت با سخنرانی دو رپر را مورد انتقاد قرار داده بودند. نگاهی ساده به صفحه خرید بلیط برای این سمینار در سایت ایران کنسرت نیز نشان می‌دهد که تا این لحظه بخش نسبتا کمی از صندلی‌های این سالن برای این سمینار سه ساعته به فروش رسیده‌اند.

وقتی رپرها به جای کنسرت سمینار موفقیت برگزار می‌کنند؛ قیمت بلیت ۲۰ میلیون تومانی

نکته جالب توجه اینجاست که هیچ‌کدام از این خوانندگان رپ، علی‌رغم طرفداران بی‌شماری که دارند، تا به حال در ایران اجازه برگزاری کنسرت را نداشته‌اند و حالا در تصمیمی عجیب، به جای خواندن روی صحنه قرار است با حضار از مسیر موفقیت خود سخن بگویند. بخش دیگر عجیب ماجرا اینجاست که طرفداران این دو رپر عموما در بازه سنی جوان و نوجوان هستند و امکان اینکه بتوانند برای دیدن خواننده محبوب خود و شرکت در سمینار اون چنین هزینه گزاف میلیونی را بپردازند، نخواهند داشت و به درستی مشخص نیست که این دو رپر از برگزاری سمینار با چنین موضوع و چنین بهایی، چه هدفی دارند!

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =