جشنواره بزرگ خوشین طلایی؛ 70 بیسکویت طلا و پژو 207

بیسکویت‌های خوشین برند فرخنده؛ این‌بار با جشنواره‌ای متفاوت، هر بیسکویت را به یک فرصت طلایی تبدیل می‌کند.

فرخنده به‌طور کاملا استراتژیک با تمرکز بر جشنواره‌ای جایزه‌محور، نه تنها در پایان هر ماه، 70 بیسکویت طلا به برندگان خوش‌شانس خوشین طلایی تقدیم می‌کند؛ بلکه در پایان هر فصل یک دستگاه پژو 207 سفید به یک برنده هدیه می‌دهد. برای شرکت در جشنواره بی‌سابقه خوشین طلایی فقط کافیست از بیسکویت‌های خوشین طلایی خرید کنید و کد قرعه‌کشی مندرج بر بسته‌های بیسکویت را به شماره 90003034 پیامک کنید.

نحوه قرعه کشی جشنواره بزرگ خوشین طلایی

برای شرکت در قرعه کشی باید بدانید:

  • جعبه‌های بیسکویت را حتما نزد خود نگه دارید.
  • با خرید هر جعبه بیسکویت خوشین طلایی، شانس بیشتری برای دریافت بیسکویت طلا دارید.
  • تمام شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی بزرگ فرخنده، حتی برندگان بیسکویت طلا، در قرعه‌کشی پژو 207 شرکت داده خواهند شد.

گفتنی است، تا پایان زمستان 1402، با خرید هر یک از بیسکویت‌های خوشین، در قرعه‌کشی 70 بیسکویت طلا ماهانه شرکت داده می‌شوید. قرعه‌کشی هرماهه به‌صورت زنده در صفحه اینستاگرام فرخنده قابل مشاهده است.

داستان برند فرخنده

شاید تمام افرادی که از سالیان دور، جزء مشتریان وفادار برند 62 ساله‌ی فرخنده هستند، بدانند که فرخنده، قدیمی‌ترین کارخانه تولید بیسکویت در فلات مرکزی ایران است. موسس کارخانجات برند «حاج عبدالله شوشتری» به صنعت بیسکویت‌سازی علاقمند بود و اولین بیسکویت اصفهانی را در یک کارگاه کوچک که تنور دیواری دست‌ساز کوچکی داشت، راه‌اندازی کرده و با نام «آستارا» شروع به تولید بیسکویت‌های خوشمزه و سالم کرد.

از همان شروع کار، بیسکویت آستارا در اصفهان و حومه فروش خوبی داشت و مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفت. با گذشت زمان، حجم تولید و متقاضیان بیسکویت روزبه‌روز بیشتر می‌شد و وقت آن بود که علاوه بر گسترش کارخانجات و شعبات فروش، این بیسکویت با نام «فرخنده» به بازار عرضه شود. بعد از نامگذاری جدید، بازار بیسکویت‌های فرخنده بزرگ و بزرگ‌تر شد و فرخنده به تمام استان‌های جنوبی کشور، فروش داشت. طولی نکشید که فرمولاسیون و محصولات فرخنده به مذاق آسیایی‌های دیگر هم خوش‌ آمد و فرخنده، صادرات بیسکویت را آغاز کرد.

با توسعه‌ی بازار در داخل کشور و کشورهای همسایه، انقلاب بزرگی در خط تولید بیسکویت فرخنده اتفاق افتاد. از گذشته تا به حال، فرخنده افتخارات زیادی در صنعت تغذیه کسب و جایگاه جهانی خود را به‌عنوان یک تولیدکننده تثبیت کرد. هرچه بیسکویت‌های فرخنده محبوب‌تر شد، به افتخارات و استانداردهای تولید کارخانه هم افزوده شد. در مدت ‌زمان کوتاهی، فرخنده نشان استاندارد ملی را کسب کرد، خطوط صنعتی جدیدی را در کارخانه راه‌اندازی کرد و تنوع بیسکویت‌ها را با قالب‌سازی‌های جدید، بیشتر کرد.

انواع بیسکویت‌ های خوشین طلایی

جشنواره بزرگ خوشین طلایی؛ 70 بیسکویت طلا و پژو 207

هم‌اکنون، فرخنده، با تولید بیسکویت ‌های خوشین طلایی، گام بزرگی در راستای اهمیت به سلامت مصرف‌کنندگان برداشته و بازار جدیدی را برای خود ساخته است. از جمله این محصولات عبارتند از:

  • بیسکویت خوشین 4 شهد و 3 غله
  • بیسکویت خوشین 4شهد و 3 غله کاکائویی
  • بیسکویت سیب و دارچین
  • بیسکویت خوشین بدون قند
  • بیسکویت خوشین با طعم میوه‌های جنگلی

بیسکویت‌ های سالم و خوشمزه برای اولین بار

بیسکویت فرخنده مثل همیشه با تاکید بر سلامت مصرف‌کنندگان، برای اولین بار در ایران بیسکویت‌ بدون قند را تولید و وارد بازار کرده که طبق جدول ارزش غذایی سازمان غذا و دارو، در هر 55 گرم از این محصول، فقط 0.19 گرم قند وجود دارد. بیسکویتی با این میزان قند، برای اولین بار در ایران تولید می‌شود. همچنین، بیسکویت بدون قند نوشین و بیسکویت 4 شهد ساده و کاکائویی موفق به دریافت نشان زرین سلامت از جشنواره سلامت غذا شده‌اند.

سایت بیسکویت فرخنده: https://farkhondeh.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =