حمله معاون رئیسی به کسانی که رأی ندادند/ همه اعتبارشان از نظام است ولی در انتخابات کاهلی کردند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی از کسانی که همه اعتبار و حیثیت آنها از این نظام است در انتخابات اخیر کاهلی کردند و گاهی اوقات به‌گونه‌ای عمل کردند که انگار با تجزیه طلبان و با منافقان و سلطنت‌طلبان خارج از کشور هم‌نوا هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم ما با وجود فشارهای فراوان برای تحریم انتخاب و همه سیاه نمایی‌ها و دروغ سازی‌ها، ۱۱ اسفند ماه به پای صندوق‌های رای آمدند و باز هم حماسه بزرگی را آفریدند.

آنطور که فارس روایت کرده، معاون رییس‌جمهور تصریح کرد: قطعاً با این حضور مسئولیت همه مدیران بیشتر می‌شود و باید تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانیم سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در انتخابات اخیر برخی نیز به دلایلی در انتخابات شرکت نکردند که البته این معنایش این نیست که کسانی که شرکت نکردند مخالف نظام هستند، قطعا مردم ما به کشور خودشان ایران عزیز اعتقاد دارند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از سیاستمداران و کسانی که در گذشته مسئولیت‌هایی داشته اند اما در این انتخابات مشارکت فعال نداشتند، گفت: این گلایه از سیاست‌مدارانی که خودشان سال‌های سال در کشور مسئولیت داشتند و می‌بایست پیشگام باشند ولی در انتخابات شرکت نکردند، وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: متأسفانه یک جریان سیاسی در کشور داریم که هر زمان می بیند پایگاهی در بین مردم ندارد طنازی و عشوه‌گری را آغاز می‌کند و می‌گوید شرایط مهیا نیست درحالی‌که ما دیدیم این‌بار به چه تعداد زیادی تأیید صلاحیت شدند و بالغ ۷۵ درصد ثبت‌نام‌کنندگان یعنی بیش از ۱۵ هزار نفر می توانستند رقابت کنند و هیچ مانعی وجود نداشت و یک رقابت جدی هم ما شاهد بودیم و در کنار این رقابت جدی هم دیدیم که بالاخره مردم انتخاب خودشان را دارند.


معاون رئیس جمهور اظهار داشت: البته نباید کسانی که دعوت به مشارکت کردند را مورد نقد قرار دهیم، ولی باید نقد جدی داشته باشیم به کسانی که همه اعتبار و حیثیت آنها از این نظام است ولی در دعوت مردم به مشارکت کاهلی کردند و گاهی اوقات هم به‌گونه‌ای وانمود کردند که انگار با تجزیه طلبان و با منافقان و سلطنت‌طلبان خارج از کشور هم‌نوا هستند و دارند مردم را از حضور در انتخابات پرهیز می‌دهند.

وی بیان کرد: در چنین مواردی ما می دانیم که چقدر رسانه‌های بیگانه و سردمداران نظام سلطه علیه ما موضع می‌گیرند برای همین باید بیشتر اهمیت کار و ضرورت آن را برای مردم بیان کنیم.

حسینی گفت: در مجموع ما تشکر می‌کنیم از مردم برای حضور گسترده در انتخابات و همین طور به کسانی که انتخاب شده اند تبریک می گوییم و امیدواریم که با عزم و اراده جدی وارد کار شوند و در کنار دولت و همراه با دولت بتوانند کارهای بزرگی را هم برای حوزه انتخابیه خود وهم در سطح ملی انجام دهند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =