کاهش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای برونشهری

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درونشهری و ۳۰ درصدی در حوزه برونشهری خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرهنگ هادی امیدوار در گفتگویی به تشریح آخرین وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر مشهد پرداخت و اظهارکرد: میزان ورودی وسایل نقلیه به مشهد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد و از سوی دیگر، خروجی هم ۹ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات سال نو، پیش‌بینی کاهش حجم سفرها را داشتیم، گفت: با این وجود، حجم ورود و خروج در مشهد از پیش‌بینی‌های پلیس راهور استان بیشتر بوده است.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: ترافیک در معابر سطح شهر مشهد، به‌‎جز خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی، روان و سبک است؛ برای محدوده حرم نیز با اعمال محدودیت‌های مقطعی و پاکسازی مسیرها در طول خیابان‌های منتهی به حرم در حال مدیریت هستیم و خوشبختانه شرایط نسبت به سال‌های قبل مناسب‌تر است.

سرهنگ امیدوار از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درونشهری و ۳۰ درصدی در حوزه برونشهری خبرداد و تصریح کرد: یکی از تاکیدات جدی ما، رعایت قوانین و مقررات به ویژه از سوی موتوسواران و عابران پیاده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =