نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با بی حجابی است / لزوم مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات

امروز نیروی انتظامی در خط مقدم جهاد برای اجرای یک امر الهی و حجاب قرار گرفته است، گفت: حجاب دستور الهی و قانون جمهوری اسلامی باشد و این در حالی است که احترام به قانون در تمام دنیا پذیرفته شده و کسی نمی تواند این را کتمان کند.

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار علی استاد حسینی افزود: اما متاسفانه سالیان سال دستگاه های متولی امر فرهنگی به وظایف خود به خوبی عمل نکرده و الان یک نقش عظیمی را بر دوش نیروی انتظامی گذاشته که خیلی سنگین بوده و اجرای این طرح صبوری و صبر می خواهد تهمت زدن دارد و حتی ناملایمتی هایی از طرف افراد می شود که دستان بچه های ما برای برخی از موارد بسته شده است.
وی با بیان اینکه از تذکرات لسانی با اخلاق نیک و رفتار نیک و سنجیده و یک امر جهاد گونه که امروز به عهده نیروی انتظامی است تشکر می کنیم، تاکید کرد: همه باید پشتیبانی کرده و کمک کنند به نیروی انتظامی، تا بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام بدهند چرا که در صورت هر گونه سستی جامعه ما با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد .
فرمانده اسبق سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز ادامه داد: البته نباید از نقش دشمنان نیز غافل بود، دشمنان ما سالها است که در نقشه راه خودشان به دنبال این هستند که از طریق فضای مجازی، دستگاه های صوتی و تصویری و هزینه های هنگفتی که می کنند تمام هم و غم شان این است که چادر را از سر زنان مومنه ما بردارند.
استاد حسینی ادامه داد: نتانیاهو چندین سال پیش عنوان کرد که ما با قوه قهریه و نظامی بعد از حماسه دفاع مقدس نمی توانیم حمهوری اسلامی ایران را از بین ببریم تنها راه این است که چادر از سر زنان گرفته و بی بندوباری را در جامعه ترویج داده و جوانان به جای اینکه به دشمنی ِآمریکا و اسرائیل فکر کنند، سرگرم بشوند.
وی گفت: لذا این نقشه دشمن بوده و باید حواس ما جمع باشد البته ملت ما یک ملت عاشورایی و حسینی است و هر چقدر دشمنان تلاش می کنند در ماه هایی مانند محرم و ماه رمضان و ایام شهادت تمام نقشه های دشمنان خنثی می شوند اما در عین حال وظیفه ما این است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست کرده و نباید تضعیف شود چرا که بی حجابی نقشه دشمن است و در حال تلاش است تا به اهداف خودش برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن روز معلم اشاره کرد و گفت: معتقدیم اگر معلمان ما به وضعیت آنها از نظر مالی و معنوی رسیدگی شود به طور قطع نقش بهتری را در تربیت بچه های این مرز و بوم ایفا خواهند کرد.
استاد حسینی با اشاره به روز جهانی کارو و کارگر گفت:
الحق والانصاف کارگران ما قشر ضعیف جامعه هستند که با رسیدگی بیشتر به خصوص در جهت مشکلات مسکن آنها که باری از روی دوش آنها برداشته شده و قطعا نقش بهتری را در تولید ایفا خواهند کرد.
وی افزود:
که البته این نه تنها وظیفه دولت بلکه مدیران صنایع کارگاه هایی که کارگران در آنها مشغول به کار هستند نیز این رابطه وظیفه دارند.


لزوم مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی


وی که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج حضور داشت، ضمن تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی گفت: در دور اول کاندید بودم از کسانی که به بنده رای دادند تشکر کرده و انتظارمان این است که امروز نیز باید دوباره مردم پای صندوق های رای بیایند، تا فرد شایسته ای انتخاب شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =