ارتباط با مردگان/درباره «کفن‌ها» ساخته دیوید کراننبرگ

دیوید کراننبرگ با «کفن‌ها/“The Shrouds» به جشنواره کن و بخش مسابقه خواهد رفت. فیلم با بازی ونسان کسل، دایان کروگر، گای پیرس و ساندرین هولت روزهای دوشنبه و سه‌شنبه(بیستم و بیست یکم ماه مه) در کن به نمایش درخواهد آمد. کراننبرگ تاکنون نخل طلا برنده نشده است. سال ۱۹۹۶ با «تصادف» در آستانه برنده شدن بود اما شنیده شده که فرانسیس فورد کاپولا-رئیس داوران- رای دیگر اعضای داوران را زد تا به او نخل طلا ندهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کفن‌ها» هنوز پخش‌کننده آمریکایی ندارد اما در فرانسه کمپانی پیرامید فیلمز پخش جهانی فیلم را خریده و ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ اکران می‌کند. فیلم با ۱۱۹ دقیقه طولانی‌ترین اثر کارنامه کراننبرگ است. دو فیلم دیگر او «شباهت کامل/“Dead Ringers”» و «ناهار عریان/Naked Lunch» با مدت زمان ۱۱۶ دقیقه در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

داستان درباره یک تاجر نوآور با بازی ونسان کسل است که در سوگ همسر درگذشته خود به سر می‌برد، او ابزاری را می‌سازد که می‌تواند با مردگان درون کفن و دفن شده ارتباط برقرار کند. فیلمبرداری ظرف چهار هفته سال گذشته در نوزدهم ژوئن به پایان رسید. دیوید کراننبرگ هشتاد و یکساله است. دایان کروگر ، دیگر بازیگر فیلم سال گذشته در مصاجبه گفته بود که سه نقش را در «کفن‌ها» بازی می‌کند. نقش همسر ونسان، خواهر همسرش و یک «آواتار» که دستیار شخصی محسوب می‌شود. او گفته بود فیلم درباره سوگ و اندوه است و احتمالا شخصی‌ترین فیلم کارنامه کراننبرگ خواهد بود. و به طور ضمنی توضیح داده بود که داستان به فوت همسر کراننبرگ می‌تواند مرتبط باشد.

هوارد شور موسیقی «کفن‌ها» را می سازد که برای بیشتر فیلم‌های کراننبرگ موسیقی ساخته است. «جنایات آینده» در سال ۲۰۲۲ از کراننبرگ در جشنواره کن و در بخش مسابقه اصلی رقابت کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =