۱۹ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
وعده فرمانده بلندپایه ارتش به مردم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همرزمانم بدون هیچ وابستگی دریانوردی کردند و نشان دادند که در این مرز و بوم چه شیران و دلیرانی زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین گرامیداشت سالروز بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و ثبت این روز در تقویم رسمی کشور تحت عنوان «روز افتخار و اقتدار دریایی ارتش جمهوری اسلامی» با حضور امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما و دیگر مسئولان در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

بنابر روایت ایسنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آغاز همایش ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: امروز همانطور که گفته شد ما در جمع شما به دلیل افتخار آفرینی‌های شما مردم حضور پیدا کردیم.

وی افزود: همرزمانم بدون هیچ وابستگی دریانوردی کردند و این‌ها همگی به سبب دعای خیر شما خانواده‌ها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: قرار است ایرانی‌ها همواره با اقتدار پرچم و نشان مقدس کشورمان را در گوشه گوشه اقیانوس‌های جهان به اهتراز درآورند و نشان دهند که در این مرز و بوم چه شیران و دلیرانی زندگی می‌کنند.

امیر دریادار ایرانی در پایان تأکید کرد: به مردم قول می‌دهم که دریادلان حافظ منافعشان باشند و همواره اقتصاد را در عمق دریاها پایدار نگه دارند تا ان‌شاءالله در آینده شاهد روزهای خوبی باشیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =