ویژگی‌های امیرعبداللهیان از نگاه محمد مخبر/ پزشکیان: شهید آل هاشم پدر معنوی مردم استان آذربایجان شرقی بود 

سرپرست ریاست جمهوری گفت : یکی از اجرهای معنوی که شهید حسین امیر عبداللهیان بواسطه شهادت وی برایش رقم خورد اقداماتی بود که در راستای حمایت از مردم غزه و محور مقاومت انجام داده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر روز پنجشنبه، درباره خصوصیات شهید حسین امیر عبداللهیان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی گفت : وزیر امور خارجه شهید کشورمان فردی مخلص ،دانا و مسلط به کار خود بود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، مدیر قوه مجریه و سرپرست دولت گفت : یکی از اجرهای معنوی که شهید حسین امیر عبداللهیان بواسطه شهادت وی برایش رقم خورد اقداماتی بود که در راستای حمایت از مردم غزه و محور مقاومت انجام داده بود.

پیکر مطهر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (پنجشنبه) در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهرری در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شد.

آل هاشم مانند پدری مهربان بود

از سوی دیگر، آنگونه که ایسنا روایت کرده، مسعود پزشکیان صبح امروز، سوم خردادماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید آل هاشم اظهار کرد: شهادت جانسوز امام جمعه‌ی محبوب و مردمی تبریز را به خانواده‌ی حاج آقای آل هاشم و تمام مردم این جامعه تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه شهید آل هاشم پدر معنوی آذربایجان شرقی بود، ادامه داد: این حجم از جمعیتی که اینجا حضور دارند نه به دستور کسی و نه برای چیزی آمده‌اند همه‌ی این مردم با چشمان گریان به عشق شهید آیت الله آل هاشم آمده‌اند.

وی افزود: شهید آل‌هاشم مانند پدری مهربان که تمام اعضای خانواده‌اش را دوست دارد جدای از جریان و جدا از سیاست، برای غیرمسلمان، مسلمان، مسیحی، کرد، سنی، ترک و ... به عنوان یک پدر عمل می‌کرد.

پزشکیان تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در این مراسم نشان می‌دهد، مردم به صورت پرتوان و با قدرت پشت سر چنین عزیزانی هستند.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم تمام مسئولان استانی از این شهید الگو گرفته و دل مردم را به دست آورند تا مردم به آینده امیدوار باشند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910641

برچسب‌ها