نظارت مستمر بر خدمات نوروزی در مازندران/سامانه ثبت شکایات گردشگران فعال شد

معاون گردشگری مازندران از نظارت مستمر بر خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی در استان خبر داد و گفت: سامانه ثبت شکایات گردشگران نیز فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مهدی اسحاقی امروز در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر، افزود: مجموع نظارت‌ها از صنوف و مراکز اقامتی، پذیرایی در ۳۰ اسفندماه ۷۴۶ مورد و مجموع کل بازدیدهای نظارتی ۱۵ هزار و ۶۳۶ مورد ثبت شده است.
وی با بیان اینکه نظارت مستمر، کیفیت میزبانی ما را افزایش می‌دهد و قطعا در این مسیر از هیچ موضوعی گذر نخواهیم کرد،تصریح کرد: بخشی از سامانه ملی ۰۹۶۲۹ برای ارسال شکایات گردشگران نوروزی طراحی شده و تمام موضوعات به شکل دقیق و کارشناسی بررسی خواهد شد.

اسحاقی ادامه داد: جریان سفر در استان مازندران همیشگی است و با شناخت گردشگران از فرهنگ مردمان مقصد و رعایت حقوق میهمان و میزبان می‌توانیم خاطره‌های ماندگاری در نوروز ۱۴۰۴ ثبت کنیم.

معاون گردشگری مازندران افزود: با حمایت خوب فرمانداران و کمیته‌های عضو در ستاد اجرایی خدمات سفر، توزیع متوازن خدمات و امکانات در سطح استان مازندران صورت پذیرفته است.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خاطرنشان کرد: به واسطه حضور اقوام شریف ایرانی از سرتاسر کشور در مازندران زیبا، نوروز در استان به نمادی از وفاق ملی تبدیل شده است.

کد خبر 2040694

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار