برای رسیدن به رتبههای برتر در نتایج موتورهای جستجو و افزایش ترافیک وبسایت، سئو (SEO) نقشی حیاتی ایفا میکند و برای رسیدن به جایگاه بالا در زمان کم همکاری با بهترین سئوکار تهران ضروری است.
طبق دادههای منتشر شده در سایت های تحلیلی سئویی معتبر، نتیجه اول در گوگل بهطور میانگین ٪۲۸.۵ از کلیکها را به خود اختصاص میدهد، در حالی که این میزان برای رتبههای دوم و سوم به ترتیب ٪۱۵.۷ و ٪۱۱ است. این آمار به خوبی اهمیت انتخاب و همکاری با یک سئوکار حرفهای و متخصص در شهر تهران را نشان میدهد؛ چرا که حتی یک جایگاه تفاوت میتواند تأثیر چشمگیری بر جذب کاربران و افزایش درآمد کسب و کار مستقر در تهران داشته باشد.
در این گزارش جدید در سال ۱۴۰۴، ۱۰ نفر از بهترین سئوکاران تهران از جمله سید احسان خسروی را با ارزیابی مواردی مثل تخصص، تجربه، تعداد پروژههای بزرگ و موفق انجام شده و... به شما معرفی میکنیم و به شما در انتخاب بهترین متخصص سئو در تهران کمک مینماییم.
یک سئوکار حرفهای تهران باید چه مهارتها و ویژگیهایی داشته باشد؟
یک سئوکار حرفهای در تهران باید مسلط به تکنیکهای سئو (سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی) و جدیدترین الگوریتمهای گوگل باشد. در کنار این دو مورد، ساخت بکلینکهای معتبر، شنایی کلمات کلیدی جهت تولید محتوای اصولی مطابق با نیاز کاربر، طراحی استراتژیهای مؤثر، توانایی آنالیز تحلیل رقبا، تسلط بر ابزارهای سئو و همچنین توانایی ارائه گزارشهای دقیق از جمله مهارتهای ضروری است که یک متخصص سئو باید مسلط باشد تا تبدیل به عنوان بهترین سئوکار در تهران شناخته شود.
لیست ده نفری از بهترین سئوکارهای تهران بر مبنای دادههای عینی و شفاف
در ادامه، ۱۰ نفر از بهترین سئوکاران تهران را بر اساس معیارهایی مانند تجربه کاری، پروژههای موفق، تخصص فنی، رضایت مشتریان و میزان تأثیرگذاری در حوزه سئو معرفی میکنیم.
نفر اول در لیست بهترین سئوکار تهران: سید احسان خسروی (مدیر، مشاور و متخصص سئو)
با در نظر گرفتن سابقه و تجربه، پروژههای موفق سئویی انجام شده، مهارتها و تخصصها و سایر موارد دیگر، سید احسان خسروی (متخصص و مشاور سئو از سال ۱۳۹۰) به عنوان بهترین متخصص سئو در تهران معرفی میشود.
تیم سئو سید احسان خسروی بهترین تیم سئو در تهران است. برای یادگیری و آموزش سئو، گذراندن دوره سئو سید احسان خسروی پیشنهاد بسیاری است؛ چرا که تجربه و مهارتهای ایشان در خصوص سئو فوقالعاده بالا میباشد و مطمئناً شرکت در دورههای ایشان (شناخته شده به عنوان بهترین مدرس سئو در تهران) بسیار تأثیرگذار خواهد بود و به مدیریت و اجرای پروژه سئو در آینده توسط شما کمک خواهد کرد.
- پروژهها و فعالیتهای موفق سید احسان خسروی (بهترین سئوکار در تهران) به عنوان مشاور، مدیر و متخصص سئو: ایران مدیکال اینفو، اقتصاد گستر، تریبون، عصرآهن، ساند اسنپ، ایران موجو، موسسه مبتکران شیمی، اکسیر سبز، فروشگاه اینترنتی ژینال، مجموعه لوازم خانگی رینسک و...
نفر دوم: تقی مولوی
تقی مولوی، مشاور سئو و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ، از جمله بهترین سئوکاران تهران است که بیش از ۱۲ سال سابقه دارد.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای تقی مولوی: موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن (این مجموعه جزء بهترین شرکت سئو در تهران است)، بنیانگذار و مشاور پلتفرم محتوا مارکتینگ، برگزارکننده دورهها و وبینارهای تخصصی (مانند وبینار رشد انفجاری ورودی سایت از گوگل) و موارد دیگر.
نفر سوم: محمد شهپری
نفر سوم لیست بهترین سئوکار در تهران به محمد شهپری، متخصص سئو حوزه دیجیتال مارکتینگ، اختصاص دارد.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای محمد شهپری: مدیر ارشد مارکتینگ صرافی اوکی اکسچنج، موسس پلتفرم شاهراه دیجیتال و مشاور سئو راست چین، آسمونی، مکتبستان و... .
نفر چهارم: اسماعیل نورمحمدی
اسماعیل نورمحمدی، طراح سایت، مشاور سئو و متخصص حوزه دیجیتال مارکتینگ از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نموده است و هماکنون نیز یکی از بهترین سئوکارهای تهران میباشد.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای اسماعیل نورمحمدی: بنیانگذار و مدیر وبمسترسلام، ایران سایما و فروشگاه ساعت هوشمند، مدرس بیش از ۴۰ دوره دیجیتال مارکتینگ در اتاق بازرگانی ایران، برگزارکننده وبینارهای مرتبط با حوزه سئو و موارد دیگر.
نفر پنجم: امیر قمصری
امیر قمصری، مشاور سئو و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ، از جمله بهترین سئوکارهای ایران است که بیش از ۱۵ سال در دنیای اینترنت میباشد.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای امیر قمصری: بنیانگذار برند نیوسئو، مشاور سئو و نویسنده مقالات تخصصی، مدرس سئو با آموزش بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در دورههای حضوری و آنلاین، مشاور پروژههای معتبر نظیر نیککارت، آستان قدس رضوی، فیلمنت، قاره و شادیاب.
نفر ششم: علی حسینی
علی حسینی، مشاور و متخصص سئو، نفر ششم لیست بهترین سئوکار تهران است.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای علی حسینی: بنیانگذار سئو لب (تأسیس در سال ۱۳۹۸)، مشارکت در پروژه سئو سایتهای مطرحی مانند کلید، علیبابا، دیجیکالا و موارد دیگر.
نفر هفتم: عماد چابک
عماد چابک (نفر هفتم لیست بهترین سئوکار تهران) از سال ۱۳۹۶ به صورت تخصصی در اجرای پروژههای سئو فعالیت میکند و مشاورههای سئویی ارائه میدهد.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای عماد چابک: مدیرعال شرکت دیامروم (dmroom)، مدرس دوره تخصصی سئو منیجر، منتور و استراتژیست سئو و موارد دیگر.
نفر هشتم: الهام کشاورز
خانم الهام کشاورز از جمله بهترین سئوکاران خانم تهران میباشد که از سال ۱۳۹۲ به صورت حرفهای در حوزه سئو فعالیت میکند و متخصص مدرس سئو است. در کارنامه ایشان بیش از ۴۰ پروژه موفق سئویی وجود دارد.
برخی از مهارتها و فعالیتهای الهام کشاورز: موسس وبسایت ElhamKeshavarz.ir، مدیر شرکت دی ام سئو (dmseo)، برگزار کننده دورهها و وبینارهای مختلف مرابط با سئو و موارد دیگر.
نفر نهم: محمد افشار
محمد افشار نفر نهم بهترین سئوکار حرفهای تهران در لیست ما است که بیش از ۵ سال سابقه در حوزه سئو دارد.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای محمد افشار: نویسنده کتابها و مقالات تخصصی در زمینه سئو، متخصص در توسعه وب، گوگل ادز و سئو، سئو سایتهای معتبری مانند علیبابا، جاباما، زورق، کارگزاری مفید، چاپآقا، بیمه ازکی و موارد دیگر.
نفر دهم: مهران منصوری فر
نفر دهم لیست بهترین سئوکار در تهران متعلق به مهران منصوری فر است. ایشان مشاور و متخصص سئو میباشند و از سوابق خوبی در حوزه سئو برخوردارند.
- برخی از مهارتها و فعالیتهای مهران منصوری فر: نگارش اولین دیکشنری تخصصی کسبوکار اینترنتی، فروشنده برگزیده ایران مارکت سنتر در سال ۱۳۹۰، تحلیل سئو سایتهایی مانند دیجیکالا و اسنپ، همکاری با برندهایی نظیر ایران صنعت، آچیلان صنعت، صاایران و سایر موارد دیگر.
سوالات متداول در مورد بررسی ۱۰ تا از حرفه ای ترین سئوکاران تهرانی
۱. چرا سید احسان خسروی بهترین سئوکار تهران است؟
سید احسان خسروی (بهترین مشاور سئو در تهران)، به دلیل مدیریت پروژههای سئویی رسانههای بزرگ و مختلف، داشتن بیش از ۳۵۰ مشاوره موفق و همکاری سئویی با برندهای صاحب نام و معتبر، جایگاه اول لیست بهترین سئوکار در تهران را تصاحب نموده و در صدر این فهرست قرار دارد.
۲. با چه معیاری این لیست ۱۰تایی از حرفه ای ترین سئوکاران تهران را تهیه شده است؟
معیارهای کلیدی مانند رشد ترافیک ارگانیک، تعداد کلمات کلیدی در صفحهٔ اول، مطالعات موردی با ارقام قبل/بعد، رضایت و حفظ مشتری، توانمندیهای فنی، تنوع خدمات و شفافیت قیمتگذاری را با وزنهای مشخص در نظر گرفته و به ازای هر معیار از ۰ تا ۱۰ نمره داده است و سپس جمع وزندار این نمرات را محاسبه کرده است.
نظر شما