بیمهبازار پلتفرم پیشرو در حوزه اینشورتک ایران، با افتتاح اولین دفتر خدمات حضوری خود در مشهد، گامی تازه در مسیر استراتژی OmniChannel یا همه کاناله خود برداشت. این اقدام راهبردی، که پس از تغییرات اخیر برند صورت گرفته، با هدف افزایش اعتماد و پاسخگویی به نیاز مشتریانی است که ترجیح میدهند به جای خرید کاملا آنلاین، از مشاوره رو در رو بهرهمند شوند.
این شعبه جدید بیمه بازار در مشهد، یک دفتر فروش بیمه معمولی نیست، یک مرکز مشاورهای نوین است که خدمات دیجیتالی را در اختیار مراجعهکنندگان قرار میدهد. از این پس، اهالی مشهد میتوانند به این شعبه مراجعه کرده و با راهنمایی کارشناسان بیمهبازار، گزینههای مختلف بیمه را با یکدیگر مقایسه و بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود انجام دهند.
این روش، ضمن حفظ شفافیت، گستردگی و قیمتهای رقابتی موجود در بستر آنلاین، نگرانی و تردید برخی از کاربران را در فرآیند خرید اینترنتی از بین میبرد.
امیر جباری، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) بیمه بازار، در این خصوص اظهار داشت: «ریبرندینگ ما یک پیمان برای نزدیکتر شدن به مردم بود و امروز با افتتاح اولین شعبهمان در شهر مشهد، این پیمان را عملی کردیم. ما میدانیم که اعتماد، ارزشمندترین دارایی در صنعت بیمه است. این شعبه یک پل است؛ پلی میان قدرت و سادگی تکنولوژی ما و گرمای یک گفتگوی انسانی. هدف ما این است که هر فرد، با هر سطحی از دانش دیجیتال، بتواند با اطمینان کامل، بهترین تصمیم را برای آرامش خیال خود بگیرد.»
این حرکت بیمهبازار، نشانه تعهد این شرکت به فراگیر ساختن خدمات و برپایی «طاقی برای آسودگی» برای تمام ایرانیان است.
نظر شما