فارس نوشت:

20 هزار امدادگر و نجات‌گر و ایثارگر زن و مرد جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر درجه گرفتند.

طی مراسم اعطای درجه و نشان امدادگران و نجات‌گران 20 هزار امدادگر و نجات‌گر جمعیت هلال احمر درجه‌های امدادی خود را در سراسر کشور گرفتند.

در این مراسم محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تقسیم‌بندی درجات امدادگران به امدادگران3، 2 و یک و نجات‌گران 3، 2 و یک و در نهایت درجه ایثارگری (کماندوهای هلال احمر) گفت: در چنین روزی در سال گذشته رئیس جمعیت هلال احمر از اعطای درجات امدادگری خبر داده بود که پس از تشکیل تیم کارشناسی و 5 هزار نفر ساعت کار این اعطای درجه و نشانه امداگران و نجات‌گران محقق شد.

وی تصریح کرد: اعطای درجات امدادگران و نجات‌گران برای ارتقای امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و حفظ امدادگران داشتن آرشیو اطلاعات امدادگران و ارتباط مستمر با آنان صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: امدادگران در طی حضور در پایگاه‌ها و امدادرسانی در حوادث و کسب آموزش و ارتقای مهارت‌هایشان با کسب60 تا 300 امتیاز به درجات امدادگران، نجات‌گران و ایثارگری (کماندوهای هلال احمر) نائل می‌شوند.

مظفر خاطرنشان کرد: 50 درصد کمک رسانی در حوادث مربوط به نیروهای انسانی امدادرسان است که با فداکاری و کار داوطلبانه این مسئله را محقق می‌کند و ما بسیار خوشحالیم که امدادگران و نجات‌گران هلال احمر در حوادث مختلف کوهستان، جاده‌ای، سیلاب و حوادث دیگر به نیازمندان کمک و یاری می‌رسانند.

 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =