تمرین مس رفسنجان دیروز اتفاقات جذابی به خود دید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی جباری پس از قبول سرمربیگری مس رفسنجان، با جدیت بالا کار را آغاز کرده و خودش نیز در تمرینات پا به توپ می‌شود تا از وضعیت بازیکنان شناخت دقیق‌تری پیدا کند. او نظم، انضباط و جلسات فنی مستمر را در اولویت قرار داده است.

جباری بعد از دو شکست متوالی این تیم را تحویل گرفت و در نخستین بازی‌اش یک امتیاز مقابل فولاد کسب کرد؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد هنوز در مرحله شناخت تیم است. باشگاه مس با انتشار تصاویری از جباری نوشت:‌ «به یاد دوران بازیگری.»

2289709

2289710

257 251

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =