نتانیاهو: ساکنان شمال اسرائیل در دوره سختی هستند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار نفر در حملات ایران به حیفا ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه سی و هشتمین روز جنگ، در سخنانی گفت: ما از کشته شدن چهار نفر در حملات به حیفا متاسف هستیم.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش الجزیره، وی گفت: ساکنان شمال اسرائیل در مرحله سختی هستند. از تمام اسرائیلی‌ها می‌خواهم به دستورات جبهه داخلی در این مرحله دشوار پایبند باشند.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که موشک‌های رهگیر به سمت موشک ایرانی شلیک شد اما موفق نشدند.

رسانه‌های عبری همچنین اعلام کردند ۱۶ ساختمان مجاور منطقه‌ای که موشک به آن اصابت کرده بود تخلیه شدند.

به گفته منابع، جسد چهار فرد از زیر آوارها در پی شلیک موشک به ساختمان مذکور در حیفا پیدا شدند.

310310

کد مطلب 2202415

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    اسرائیل را هرچی زودتر و بیشتر و با تلفات انسانی بزنید سریعتر به صلح مد نظر خودتان میرسید.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین