مذاكرات ایران و آمریکا

با اجازه ایران اولین کشتی ها از تنگه هرمز عبور کردند

سامانه داده های ردیابی کشتی اعلام کرد که با مجوز ایران نخستین سری از کشتی ها از تنگه هرمز عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرین ترافیک، سامانه ردیابی کشتی ها بعد از ظهر چهارشنبه اعلام کرد که سری اول کشتیها بلافاصله پس از اعلام آتش‌بس و با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور کرده است.

بنابر روایت تسنیم، بر اساس این گزارش، کشتی با با پرچم یونان ساعت ۸:۴۴ به وقت گرینویچ از تنگه عبور کرده و وارد دریای عمان شده است.

کشتی با پرچم لیبریا که از بندر عباس ایران حرکت کرده بود نیز  ساعت ۰۶:۵۹ به وقت گرینویچ از تنگه عبور کرده است.

مرین ترفیک اعلام کرد که عبور این کشتی‌ها با هماهنگی نیروهای مسلح ایران انجام شده است.

۲۱۹

کد مطلب 2203318

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین