یک پرسپولیسی دیگر هم راهی آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از افشین پیروانی که در بحبوحه جنگ راهی آمریکا شد این بار خبر رسیده که مهرداد خانبان هم ایران به به مقصد این کشور ترک کرده است.

او که سابقه حضور در پرسپولیس را به عنوان آنالیزور دارد در آخرین سمت خودش با باشگاه تراکتور همکاری می کرد.

خانبان سابقه همکاری با تیم ملی، نفت تهران و نساجی را هم در کارنامه دارد.

طبق اخبار رسیده او راهی شهر لس آنجلس شده است.

251 251

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
    0 0
    به سلامت که رفت ، به ما چه ربطی دارد ؟ واقعا رفتن این شخص ارزش خبری دارد ؟ واقعا ؟
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
    0 0
    والا ما تا امروز اسم ایشونم نشنیده بودیم، برو بسلامت