به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله مسعودی خمینی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در بخشی از گفت و گوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، با بیان اینکه اکثریت مردم ایران معتقدند که جنگ نباید صورت گیرد، تصریح کرد: البته این به معنای تسلیم شدن نیست. ما تا حد امکان مقابله خواهیم کرد، اما ایجاد جنگ امر درستی نیست. من از آقایان و از کسانی که در حال حاضر در این موضوعات دخیل هستند تقاضا دارم که اجازه دهند آنچه در جریان است در مسیر خود پیش برود و دخالتهای غیرضروری صورت نگیرد. به نظر من درست نیست اقداماتی انجام شود که برخلاف نظر و خواست اکثریت مردم باشد.
وی ادامه داد: تأکید من این است که کسانی که معتقدند جنگ امر مطلوبی است، خودشان باید وارد میدان شوند و در خط مقدم حضور داشته باشند. همه دنیا میدانند که جنگ برای هر دو طرف، چه پیروز و چه شکستخورده، امری مخرب است و نباید آغاز شود و نباید به سمت آدمکشی رفت. اما اگر واقعاً معتقدید این امر ضروری است، خودتان تشریف ببرید و در میدان حاضر شوید و اعلام کنید که برای مقابله آمدهاید.
29215








نظر شما