به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا محمدی سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چالشهای اقتصادی و شرایط خاص موجود، از موفقیت بیسابقه در وصولی بودجه شهر خبرداد.
وی اظهار کرد: با مشارکت فعال شهروندان و تلاش شبانهروزی همکاران در بخش درآمدزایی، بیشترین میزان وصولی نقدی ماهیانه در پانزده ماه اخیر، در ماه خرداد سال جاری محقق شده است.
محمدی در تشریح جزئیات این رشد چشمگیر افزود: درآمدهای نقدی وصولی در خردادماه نسبت به ماه گذشته بیش از سه برابر و نسبت به میانگین درآمدهای ماهانه سال ۱۴۰۴، رشد ششبرابری داشته است، همچنین این میزان نسبت به میانگین سال ۱۴۰۳ نیز رشد پنجبرابری را نشان میدهد.
سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان در پایان با تأکید بر توسعه الگوهای نوین درآمدزایی جهت ارتقای کیفیت خدمات شهری، تصریح کرد: هدف اصلی ما از این سیاستهای اقتصادی، تأمین منابع لازم برای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت حداکثری شهروندان از کیفیت خدمات شهری است.








نظر شما