محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشته‌اش را پس بدهد./خبرفوری

266 33

کد مطلب 2238890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =