نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولی‌ها در هرمزگان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون ۹۰ درصد کلاس اولی‌های استان، در سامانه نام نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، حوریه حاجی زاده افزود: از ۳۰ هزار تن دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان تاکنون ۲۳ هزار تن نام نویسی شده‌اند.

وی گفت: از این شمار سیزده هزار و ۴۰۰ تن، حدود ۶۰ درصد نام نویسی خود را قطعی کرده‌اند.

حاجی زاده افزود: والدین برای قطعی کردن نام نویسی فرزندان خود باید به مدارس بصورت حضوری مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به احتمال تمدید نام نویسی کلاس اولی‌ها گفت: نام نویسی کلاس اولی‌ها از اول خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

کد مطلب 2239093

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

آخرین اخبار