شما نظر بدهید /  از عملکرد کادر فنی و بازیکنان  تیم ملی در جام جهانی رضایت دارید یا خیر؟ چرا؟

تیم ملی از جام جهانی ۴۸ تیمی هم حذف شد

تیم ملی فوتبال ایران باوجود کسب سه تساوی در نبرد با نیوزیلند، بلژیک و مصر، بدون شکست ، وداعی دراماتیک با جام جهانی داشت و نتوانست خوش‌بینی‌های طرفداران خود برای شکستن طلسم تاریخی و صعود به مرحله دوم معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بشکند و در جام جهانی ۴۸ تیمی هم حذف شد.

شما به عنوان یک ایرانی چه ارزیابی از عملکرد و کارنامه کادر فنی . بازیکنان دارید؟ آیا از تلاش آنان رضایت دارید یا مسئولیت باخت راا ناشی از کاستی‌ها و قصور و تقصیر احتمالی آنان می‌دانید؟ 

دیدگاه های خود را با دیگر مخاطبان گرامی «خبرآنلای» در انتهای همین صفحه به اشتراک بگذارید.

کد مطلب 2239103

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 79
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی. من فک میکنم گروه ما یکی از ضعیف ترین گروه ها بود و حتما می تونستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      149 8
      ان شا الله جام جهانی 2030؛ 64 تیمی بشه می تونیم بریم دور بعد. فوقش در جام جهانی 2034، 78 تیمی بشه اونجا دیگه می تونیم.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      130 8
      چیزی که دائم از این تیم دیده می شد جدای ضعف شدید بازیکنان و مربیان و مدیران تیم؛ ناله های خسته کننده اینها بود. 4 ماه قبل رفتن داشتن ناله می کردند تا همین لحظه دست از ناله کردن برنداشته اند.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      89 0
      اشکالی نداره.مثل همیشه چیزی از ارزشهای تیم ما کم نمیشه.یه سر رقابت باخته که همیشه همون سر نصیب ما میشه.فقط بپرسین این دو هفته تعطیلی و جشن و پایکوبی که قلعه نویی قولش و داده بود از کی شروع میشه؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      88 0
      اصلا از عملکردشون راضی نیستم. تمامی بودجه‌های ورزشی به سمت فوتبال میره اما خروجی اصلا قابل دفاع نیست. سرمربی تیم عملا برون‌سپاری کرده، اگه دانش نداره بکش کنار دوران با فحش و اخم و بکش زیرش گذشته. بازیکنان هم که پیرمردهای بی پرستیژ امثال شجاع خلیلزاده که اپسیلونی شخصیت و جایگاه ملی پوش بودن رو ندارن. این تیم ملی نیست مافیایی هست
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      78 1
      وقتی بازی با نیوزیلند ۲ امتیاز مفت و مسلم و از دست دادیم در واقع همون موقع حذف شدیم.از روز قرعه کشی کادر فنی ما میدونست که کلید صعود به مرحله بعد بردن نیوزیلنده.واقعیت اینه که نیوزیلند خیلی تیم داغونی بود اما اینقدر ما بد بودیم که سرمربیش توهم زده بود و از شکست مصر و بلژیک صحبت میکرد.۸ تا گل هم از این دوتا تیم خورد.بدون هیچ حب و بغضی مشکل اصلی تیم ما سطح پایینه کادر فنی ما بود.این جام جهانی برای ما تموم شد.برای نسل به اصطلاح طلایی ما هم تموم شد.اگر میخوایم که ۴ سال دیگه دوباره به این حال و روز خراب دچار نشیم.نیاز به یه خونه تکونی اول تو فدراسیون و بعد هم تو کادر فنی داریم.تاج و نمیشه مجبور به استعفا کرد باید به زور از فدراسیون بیرونش کرد.بعد نیاز به سرمربی سطح بالای جهانی داریم تا بیاد و یه نسل جدید و برای فوتبالمون بسازه.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      من از مخاطبان خبر آنلاین واقعا در شگفتم در هر شرایطی منتقد هستند و صفر و صدی همه چیز هم نیمه خالی ش!!!!!! در شرایطی که مملکت رو هوا بوده هیچ بازی تدارکاتی نداشتند و ....... خیلی هم عملکرد خوبی داشتند! قلعه نوعی هم خیلی هوشمندانه بازی کرد فقط بازی نیوزلند خوب نبودند و این هم از حق تگذریم که داوری اصلا به نفع ما نبود و سختگیرانه ترین حالتش بود! من به این تیم و کادر فنی افتخار می کنم تیم شیاطین سرخ و بلژیک هم تیم های بدی نبودند، من خودم با این اخبار و ....... زندگی روزمره ام دچار اختلال شده چه برسه تیمی که اینقدر شرافتمندانه بازی کرد، این هم که تیم جوانسازی نشده به خاطر شرایط موجود است. من به تیم ملی افتخار می کنم و عاشقانه دوستشان دارم.
  • امین IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    خوب بودند با تمام فشارها بخصوص بازی با مصر و بلژیک
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      74 6
      در مقایسه با گوام و مالدیو خوب بودند اما حتی در آسان ترین گروه جام جهانی 48 تیمی هم نتوانستند. وقتی از این گروه بالا نمی روی واقعا شاید بهتر باشه بی خیال این نوع فوتبال با بازیکنان 200 300 میلیاردی بشوید.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      75 3
      از بس که خوب بودند موقع برگشت نفری یک حواله واردات خودرو می گیرند تا این غم هاشون تسکین پیدا کنه.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    کادر فنی ؟ نداشتیم اگه داشتیم صعود میکردیم مدیریت نداشتیم اگه داشتیم صعود میکردیم سردار و نداشتیم اگه داشتیم و اگرهای بسیار
  • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    98 13
    کادر فنی ما را سر کار گذاشتند و به نوعی دروغ گفتند چون قرار بود اولا هجومی بازی کنند دوما جوانسازی تا این جام جهانی ۶۰ درصد صورت بگیره شرایط هم فراهم بود ولی کاملا برعکس عمل کردند جوانسازی که نشد هیچ روش کبروش هم اجرا شد مقصر هم قلعه نوعی و مخصوصا مشاوراش بود
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      32 2
      20 تا بازیکن هستند هر مربی باشه کیروش، ویلموتس، اسکوچیچ دوباره کیروش و قلعه نویی اینها همیشه هستند. یک افکار تدافعی با عدم امکان رد و بدل کردن 4 تا پاس متوالی.
  • مهدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    متاسفانه قلعه نویی و تاج به تنهایی تیم رو حذف کردن. ترکیب تیم ایران جلوی نیوزیلند افتضاح بود و از دست دادن دو امتیاز باعث حذف تیم ایران شد. قلعه نویی با حمایت کورکورانه تاج و هدر دادن پول بیت المال با اعصاب 90 میلیون آدم بازی کردن . جفتشون باید اخراج بشن
    • نیو قلعه IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      25 1
      از این به بعد به جای قلعه نویی باید بگیم نیوکاسل مثل زلاندنو که همه بهش میگن نیوزیلند.یکی از دلایل اصلی عدم صعود تیم ناراحتی قلعه نویی از همین موضوع بود
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    84 9
    به هیچ وجه راضی نیستم خصوصا تارمی
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      11 55
      جالب هست قبلش که می آمدید می گفتید چرا اصلا این تیم می خواد بره جام جهانی حالا نشستید عملکردشان را نقد می کنید و می گین راضی نیستید!!!!!!!! من احساس می کنم مردم ایران دچار یک خودزنی اساسی هستند! جالب هست در جهان خیلی ها دارن از عملکرد تیم ملی ما دفاع می کنند بعد شماها راضی نیستید و تیم فنی نداشتیم و ..........
  • عشور IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    23 2
    خیر
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    تا همین جا هم عالی یودن با امکانات صفر و بی شرفی ترامپ و فیفا شاهکار کردن
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      53 4
      همیشه تقصیر دیگرانه والا شما که بهترین بهترین ها هستید. داور، ترامپ، حریف، الجزایر، مه و خورشید و فلک همگی نامرد و تبانی کرده اند.
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      59 4
      امکانات شون صفر بود توی فقر دست و پا می زدند بویژه ساعت و کیفیشون که تنها 20 میلیاردتومان می ارزید.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    73 3
    لیگ تعطیل - بازیکنان پیر و پا به سن گذاشته - کادر مربیان با تاکتیک های قرن 19 - فدراسیون فوتبال گروهی از افراد امتحان پس داده و مردود - خروجی این 4 تا به جز عدم صعود از آسان ترین قرعه ممکن از بین 48 تیم چه چیزی می تونه باشه؟
  • مرتضی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    59 4
    باید آقای قلعه نویی و کل کادرش اخراج بشن،این تیم حق مربیان جوانی چون ،آقا یحیی و آقای مجیدی یا آقای رحمتی بود،برفرض از گروه بالا می‌رفتیم،دستاورد مثبتش جز جایزه نقدی فیفا چی بود؟ چرا امثال آقای حزباوی و...دعوت نشدن،آیا شجاع و حاج صفی و ...کمکی به پیشرفت تیم در بازی های ملی بعدی میکردند،ما که قرار بود حذف بشیم چون سبک بازی های تدارکاتی هم همین بود،بهتر نبود چهارتا جوون جویای نام،شاکله تیم قدرتمند،سالهای دیگه رو تشکیل میدادند،اصلا فلسفه دعوت از بازیکنان همراه تیم ملی که بازی نکردن چی بود؟؟آقای قلعه نویی شما دنبال رزومه،بودی و تیم صعود کرده به جام جهانی تحویل گرفتی،و نابود کردی پس لطفا خودت برو به کلکسیون،ساعت هات برس و کفر خداروبگو.لطفا خودت برو بسه دیگه نابودی پول بیت المال،بسه،بخدا بسه
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      9 38
      خیلی هم آقای قلعه نوعی باهوش است و همیشه هم خیلی با تفکر بازی می کنه، من هم جای قلعه نوعی بودم ریسک نمی کردم و در چنین شرایطی بازیکنان جوان را نمی بردم که در سایر بازی ها هم دیدیم بازیکنان جوان و به اصطلاح شگفتی ها چندان عملکرد رضایت بخشی نداشتند!!!!! جام جهانی محل جوانسازی نیست در سایر تورنمنت ها
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    16 56
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام به تمامی بازیکنان و متولیان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ... قابل ذکر است که جناب قلعه نویی تمام توان و تجربه خود را مصروف داشته و بیشترین مصائب و تنش و سختی و فشارها را تحمل نمودند ... علیهذا بازی فوتبال و این مسابقات بسیار نامرد و عاری از هرگونه احساس بوده و فقط و فقط نتیجه مهم است و بس ... یعنی خاصیت فوتبال این است ناجوانمرد است و متاسفانه عملکرد هر تیم یعنی نتیجه بدست آمده
  • مازیار IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    40 4
    آقای قلعه نوعی خیلی دوست داشت روی نیمکت تیم ملی بشینه . هر کاری کرد که یه مربی خاص تو ایران بشه ولی نشد . دلیلش خیلی ساده بود . یه زمانی ایشون با استقلال خوب نتیجه میگرفت ولی یادمون نره همون موقع تیم های شهرستانی آنچنان رقیبی نبودن پرسپولیس در بدترین شرایط خودش بود و استقلال بهترین نفرات مثل سید مهدی رحمتی رضا عنایتی جانواریو و خیلی بازیکن های خوب دیگرو داشت ولی همون تیم وقتی میرفت آسیا میشد زنگ تفریح . ما به نیمکت ضعیفمون باختیم
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      7 44
      نیاز نداره خاص بشه، آقای قلعه نوعی همیشه برای ما خاص بوده است و اینکه در چنین شرایطی پای تیم وایساده چیزهای دیگه براش مهم هست که تا زمانی که اینگونه فکر می کنید نمی توانید درکی از آقای قلعه نوعی داشته باشید!
  • وحید IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    31 1
    خوب نبودیم. وقتی صاحب توپ میشیم افتضاحیم. فقط دقایق آخر احساسی حمله کردیم... این که نباختیم مهم نیست... اگه به بلژیک و مصر می باختیم ولی نیوزلند رو پرگل می بردیم صعود می کردیم
  • مجید10 IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    42 2
    جک میگی ؟ کادر فنی ؟ مگه ما کادر فنی داشتیم ؟ اگه داشتیم تعویض داشتیم اگه داشتیم بازیکن 40 ساله نمیبردیم اگه داشتیم قائدی و نورالهی و حسین زاده و صد تا جوون دیگه رو بازی میدادیم. اگه داشتیم روزبه چشمی مصدوم و مهدی ترابی رو نمیبردیم جاش چهار تا جوون میبردیم
  • رئوف IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    15 2
    وقتی با تفکر فقط نباید باخت بری تو زمین بازی، نتیجه ای بهتر از این نمیشد گرفت و اعضای تیمی که نتونن توپ رو 1دقیقه با پاس کاری حفظ کنن همون بهتر که حذف بشن
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    32 0
    واقعا تیم مسخره ای بود وتجمیع کادر فنی بد و بازیکنان کهنسال بود و یک سوال دارم چرا روزبه چشمی را برده بودند
  • بوئین زهرا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    17 2
    در مجموع قابل دفاع نیست ، اینکه ی بازی توپ رو از تو دروازه دربیاری و بازی دیگه لایی بخوری و گل بشه ؛ اینکه ی بازی اخراجی بگیری و ی بازی پنالتی نزنی با کلی ادعا و اینکه بازیکنی مثل محبی که از خنثی و ضعیف ترین بازیکنانی باشه که دائم بهش بازی برسه و ... یک طرف ، اما ضربه اصلی رو از آلمان خوردیم که در عین ناباوری به اکوادور باخت ، بقیه احتمالات بازی های دیگه زیاد نمیشد بهش امید بست
  • علیرضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    23 1
    به نظر می‌رسید که تنها نقطه قوت تیم بدنسازی انها بوده ودیگر هيچ. نه برنامه ای داشتن نه تاکتیک مشخصی، حتی برای اتلاف وقت دربرخی موارد ناشیانه رفتار می کردن و خلاصه اینکه برای تورنمنت مهمی مثل جام جهانی اصلا رقیب قابلی به حساب نیامدند.
  • هادی آقا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    20 1
    افتضاح
  • زینب خانبانی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    40 0
    تیم مافیا با رفقا و پیرمرد های زپرتی خنده 😀 😀 😀 😀 😀 عینک شجاع 😀 😃 😅 😺 😂
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    29 0
    به هیج وجه راضی نیستم با این مربی ترسو و تعویضهای بی منطق خود قلعه نوعی تو بازی قبل میگه تعویضها جواب نداد ولی دوباره همان تعویض هار ا تو بازی بعد انجام داد چرا از قائدی استفاده نکرد
  • بابک IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    20 0
    مقصر اصلی فقط قلعه نویی لجوجه
  • احمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    13 2
    نمیشه منکر بازیهای خوب تیم ملی بود ولی منکر آسان بودن گروهش هم نمیشه بشی !! گروهی ایده آل برای صعود ولی حیف که در بازی اول قدر ندونستن!! فکر نکنم دیگه قرعه به این خوبی نصیب ایران بشه در جام جهانی!! تو این گروه فقط بلژیک قوی بود اون هم نسبت به ایران و مصر وگرنه همین بلژیک راحت به تیمهای بزرگتر میبازه! یعنی ایران با یه کم حرفه ای گری میتونست نیوزیلند را ببره و حتی مصر را !!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    20 1
    ایجاد جو سیاسی توسط فدراسیون و عملکرد ضعیف کادر فنی
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      1 28
      جو سیاسی در فدراسیون ما!!!!!! اینکه بازیکنان ما نباید در خاک آمریکا کمپ داشته باشند توسط ایران تعیین شده است!!!! اینکه در سخت گیرانه ترین حالت با ما برخورد شد و داوری شد فدراسیون ما جو سیاسی راه انداخت!!!!! وای خدای من کاش کمی انصاف داشته باشیم!!!!!!!!!
  • ایرج بدربانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    33 1
    والله تیم چادر ملو میرفت با این گروه ساده و آسان میرفت بالا ولی خوب تیمی که با یه مشت پیرمرد و مافیا بسته بشن همینه بدتر از عدم صعود عینک 😎 شجاع 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    4 41
    خوب بودن بازیهای ایران هیجان داشت منصفانه قضاوت کنیم با توجه به مشکلات یکسال اخیر کشور و فشار سنگین وطن فروشان داخلی و خارجی روی تیم آبرومندانه حذف شدیم هرچند به فوتبال بعنوان یک سرگرمی باید نگاه کرد و غم و شادی برد و باخت آن زودگذر و کوتاه است
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      12 0
      خیلی هیجان داشت بیشتر کاراته دیدم تا فوتبال
  • TR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    24 1
    اشتباه قلعه نوعی بازی ندادن آقای گل لیگ ایران امیر حسین حسین زاده در بازی ها بود ملت شادنشد
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    2 31
    با توجه به شرایط کشور و تعطیلی لیگ و عدم برگزاری دیدار تدارکاتی مهم نتایج خوب بوده و با کمی شانس میتونستیم سعود کنیم منصفانه قضاوت کنیم
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    33 0
    گندم از گندم‌ بروید جو ز جو محصول فوتبال آشفته و نابسامان نمیتواند صعود و نتیجه گیری باشد از زیرساختها بگیرید تا نگاه کلان حاگمیتی به فوتبال و مدیربت و فدراسیون و انتخاباتش و ... نظر کارشناسان هم آمیخته با تعصب کور و رنگی یا خارجی را میپرستند یا داخلی را. در هیچ یک از سطوح فوتبال شایسته سالاری معنی و مفهومی ندارد چه بازیکن چه مربی چه مدیر چه رییس و ... خوب با این اوصاف حداقل من یکی انتظار خاصی از فوتبال به طور خاص و ورزش بطور عام ندارم. عصاره فضایل مربیانش میشود قلعه نویی ساعت نشان و گل سرسبد مدیرانش هم میشود تاج معلوم الحال ویلموتس نشان. صرفا هزینه کرد های نجومی و بی حساب و کتاب که بیشترش هم گیر دلالها و واسطه ها می آید و این سربال هر چهار سال یکبار لصورت اپیزود جدید و تاسف باری تکرار میشود
  • سعید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    2 10
    واقعا از چپ و راست حمله کردن و توپا رو ریختن روی دروازه. داور و تیرک و وار و حتی عوامل کنار زمین و پلیس و رسانه همه هم و قمشون رو گذاشتن که این تیم ببازه ولی نباخت. واقعا باید بهشون زمین و ملک و ماشین و هر چی‌ که در توان دولت هست بدن.ملت هم باید نفری ۱۰۰ هزار تومن بدن صد میلیون تا صد هزاز تومن میشه ده هزاز میلیارد تومن. باید کاری کرد کارستان
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    20 0
    راضی از چی ؟ حذف شدن در تورنمنت 48 تیمی؟ ما به ندانم کاری کاری باختیم.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    15 0
    جام جهانی جای ترسو ها و بازیکنان پیر نیست! سیستم 5-4-1 برای بازی که نیاز به برد است ،یعنی توهین به شعور فوتبالی ایران وایرانی!سه گل در این جام توسط خط میانی مایل به دفاع ...مربی قرار نیست دیگران برای شما کسب نتیجه کنند!
  • US ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    20 0
    هر چه زودتر قلعه نوعی اخراج شود تامام
  • مهدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    17 1
    از اول معلوم بود این تیم هیچ حرفی برای گفتن ندارد
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    2 3
    از اول معلوم بود این تیم نمی تواند موفق شود چون شرایط سختی داشت بازی تدارکاتی نداشت و در بهترین حالت می خواست نیوزیلند را ببرد که نشد...
  • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    23 0
    میگن جلو مصر بد بازی نکردیم ولی رنکینگ ایران بالاتره . مربی بی دانش - فدراسیون ناتوان - بازیکنان پیر و بی کیفیت و پر ادعا و پولکی . ما اگر 64 تیمی هم بشه صعود نمی کنیم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    11 0
    مثل مهمونی رفتنی بود که محبوبیت نداشتیم !
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    6 0
    میانگین سنی تیم ملی بالا بود.
  • رضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    10 0
    به نظر من اولین مشکل تیم ملی میانگین سنی بالا عدم جوان گرای2 سرمربی که در حد تیم باشگاهی است نه ملی عدم انگیزه بازی کنان سن بالا باید یک مربی کار بلد خارجی نه مربی که فقط اسم بزرگ دارد نه چون هر مربی ایرانی فقط به فکر باند و باند بازی خودش واز همه ظرفیت جامع فوتبال استفاده نمی کند چسبیده به تهران و چند شهر بزرگه
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    15 0
    قلعه نویی در حد تیم ملی نبود تیمی که با ترکیب دفاعی رهایی نیدات نبر بشه پیروز نخواهد شد !! مفصر ناکامی قوتبال ایران تاجه فوبال ما در حد درجه 2 آسیا هم نیست همه به فکر جیبهای خودشونن . . .
  • مهدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    4 6
    عالی بود.از همه متشکرم.شاید خدا هم با ما بود .نمی دانم.البته خداوند هم تایید می کند که تیم ۴ امتیازی از تیم ۳ امتیازی برای رفتن به دور بعد استحقاق بیشتری دارد و اگر بنابر قوانینی که خلق کرده توپی که به سمت تیر دروازه می رود لاجرم با آن برخورد خواهد کرد تقصیر به گردن کسی نیست.خودمان را قوی کنیم.به علم احترام بگذاریم،سرنوشت خود ساخته را بپذیریم ،از فوتبال لذت ببریم و برای این لذت خالق یکتا را شکر گذار باشیم.
  • ابراهیم IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    5 0
    با سلام مقابل نیوزیلند باید هجومی بازی میکردیم و بازی رو می‌بردیم مقابل بلژیک عالی بودیم اما مقابل مصر بدشانسی آوردیم تیم باید جوان بشه و قبل جام ملت ها باید جوان سازی صورت بگیره
  • هیچکس IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    13 2
    راستش،اصلا ندیده اییم که بخواهیم نظر بدهیم.یعنی،دیدن ده بیست دقیقه بازی تیم ملی طولانی ترین زمان قابل تحمل بود.از بس که روستایی و بدون تاکتیک بازی کرده و حتی توان دادن چند پاس سالم را هم نداشتند. بله،خیلی راضی هستیم که این نمایش مضحک و اعصاب خرد کن پایان یافت و تمرکزمان رفت بر روی فوتبال زیبا دیدن. بدون توقع و حرص و جوش.
  • نیما IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    14 1
    کاملا نا راضی، تیم از بازیکن و کادر و خصوصا سرمربی و مشورانش کوهی از ادعا و غرور کاذب. امیر خان فقط دوست داشت نبازه وگرنه تو سه سالی که تیم رو گرفته جوانگرایی می کرد که از ترسش حتی در بازی های بی اهمیت هم این کار رو نکرد الان هم از همون آمار بدون شکست دفاع می کنن. اگر اتفاقی هم افتاده فقط بر اساس شانس بوده البته نمیشه انتظار بیشتری از اینها داشت حالا تیم ملی با یکسری بازیکن پیر و فرتوت دست از پا دراز تر برمی گرده ولی اگر از جوانها استفاده می کرد حداقل برای سالهای بعد چند تا بازیکن با تجربه داشتیم . حالا آقای الهویی و قلعه بیان از آمارای مسخره شون مثل امید به گل و... دفاع کنن.
  • نام اشنا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    14 2
    کادر فنی و شخص قلعه نویی مسوول حذف تیم ملی از جام جهانی هستند. آنها از شانس هایی که داشتند استفاده نکردند مثل بازی با نیوزیلند که گل های مفت خوردند. از بازیکنان استفاده بهینه نکردند و افراد مسن را تا توانستند در تیم جادادند. دنیس درگاهی را آوردید ولی یک دقیقه هم به او بازی ندادید آخر این چه کادر فنی کم سواد و کم شعوری است اصلا این کار چه معنی دارد ؟ چرا اینقدر به طارمی بها می‌دهید مگر او کیست ؟چرا به طارمی اینقدر کولی مفت می‌دهید.
  • نبی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    21 1
    تیمی که با هزار اما واگر برود مرحله بعد همان بهتر که حذف شود واعصاب مردم بیش از این بهم نریزد.
  • مهاجر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    13 1
    به قول فرگوسن : عرقهایی که در زمان تمرین ریخته نشده تبدیل به اشکهای آخر بازی می شود.برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت، تهیه سخت افزار مورد نیاز، اعتقاد به شایسته سالاری و علم روز دنیا، از بین بردن زمینه های فساد و... تا انجام نشود فوتبال همین است که هست ، با صرفا هیجان و احساس و غیرت به جایی نخواهیم رسید.
  • مصطفی AT ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    4 23
    به نظر من عالی بودن و با تمام وجود بازی کردن ،افرین به این تیم ملی که باعث افتخارند
  • آرین IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    16 1
    تیم ملی چکیده فوتبال کشور باید باشه. وقتی در کل کشور یک زمین تمرین استاندارد نداریم در حالی که باید صد ها داشته باشیم وقتی یک استادیوم آبرومند در تراز جهانی نداریم ....یک باشگاه واقعی نداریم ....‌و مافیا بر اقتصاد فوتبال هم حاکمه .... واقعاً همه چیمون به همه چیمون می آد
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    14 1
    به نظر اینجانب ، این نتیحه تیم ملی با هریک از تیمهای لیگ برتر هم قابل حصول بود .
  • نادر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    21 2
    تیم کاملاغیر مردمی
  • نادر IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    31 7
    والله این تیم تیم مردمی نبود . بازیکنی که به خاطر حمایت از اکثریت مردم حذف شد سرمربی که فقط میخواست بر صندلی تیم باشد و ساعت که داشت تو چشم مردم بکند
  • ata IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    5 1
    معلوم شد که هیچکدام از تیم ها برای ایرانی ارزش قائل نبودند از باخت المان و باخت پر گل عراق و جدی بازی نکردن ازبک ها و این سه تا بازی آخر هم که معلوم بود که نمی خواهند ایران با بیاید پس باید به عملکرد خودمان در سطح جهانی فکر کنیم و خودمان را گل نزنیم
  • محمد قلی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    16 3
    این طارمی بازیکن درجه ۳ است. نه سوت می زنه. نه دریبل می کنه نه پاس میده. نه سر می زنه. نمی دانم چرا این قلعه نوعی ازش می ترسه. این آدم عامل تفرقه در تیم است یادتان نرفته که علیه اسکوچیچ مظلوم توطئه کرد. عامل حذف ایران بود. چرا یک بار بهترین بازیکن زمین نشد. چرا یک گل نزد؟ باید در اولین فرصت او را از تیم ملی برکنار کنند.
  • ایرانی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    6 2
    لیاقت ما با این مربی و این بازیکنان مسن بیشتر از این نبود ، تیم نیروی جوان و بازیکنان جوان میخواهد ایران و تیم ملی زمانی به اوج می‌رسد که همه چیز از پایه در مملکت ما درست شود ، اما روزی همین تیم میتواند تیمی باشد که همگی آرزوی بازی کردن با آن را داشته باشند . ایرانی با امید زندگی کرده و خواهد کرد. ضمنا مربی ایرانی خوب هم کم نداریم ، به همین نیروهای جوان خودمان بها دهیم پشیمان نخواهیم شد.
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    3 1
    حیف شد . تیمی که میتوانست نامی برای کشور در سطح جهانی بوجود اورد با بازیهای ضعیف به دلیل ترکیب ضعیف تیمی و مدیریت سنتی و نه پیشرفته امروزی منتظر شانس برای صعود نشسته بود انحصار و نداشتن تخصص در سطوح تصمیم گیری وانتخاب های خاص در فدراسیون و در سیستم مدیریتی تیم بدون شک عاقبتی جز این نمیتواند داشته باشد من به عنوان یک هموطن مسلمان ایرانی که بر اعتلای کشورم تعصب دارم به هیچ وجه کسانیکه با رابطه و رانت سکان تصمیم گیری را بدست گرفتند و بانی و باعث این وضعیت تیم فوتبال شدند نمیبخشم و حلال نمیکنم . هرچند میدانم تحمل این چند کلمه انتقاد را هم ندارید . از شهدای قهرمان این کشور خجالت بکشید......
  • محمدرضا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    12 0
    وقت خداحافظی با آقایان تاج، نبی و دوستان و همکاران ایشان در فدراسیون فوتبال فرا رسیده است. فوتبال ما به یک رنسانس نیاز داره تا بتونه نسل جدیدی رو بسازه و پرورش بده. فرصت رو نباید از دست بدیم.
  • خلیل IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    9 0
    گروهی که همه تیمها ضعیف بودند ما هم یکی از اون تیمهای ضعیف شانس آوردیم بالا نرفتیم بیشتر آبروریزی بشه
  • حمیدخان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    2 13
    عملکرد کلی تیم بد نبود . من ایراد را به فدراسیون فوتبال میگیرم .... اگر ما بازی کافی داشتیم مطمئنا در بازی اول مقابل نیوزلند با برد خارج میشدیم ..... من عملکرد کادر فنی را خوب تلقی میکنم
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    1 1
    به تیم مصدومین خسته نباشید بگویید و فرض کنید به جام جهانی نرفته مربی عالم کسی است که مصدوم و بازیکن بالای 24 و 25 ساله با خود برای بازی نبرد عمر مفید در تیمهای ملی 3 تا 5 سال است نه 15 تا 20 سال
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    2 3
    خوب بودن دیگه. با این اوضاع مملکت و تمرین و تدارکات چه انتظاری داریم. مثل بقیه کشور
  • سکوت IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    1 2
    با توجه به شرایط عملکرد بد نبود ولی چند تا نقد جدی بود و واقعا میشد صعود کرد ۱ میتوانست جای چند بازیکن بازیکنان بهتری دعوت شود ۲ کمی ترسو بازی کردیم در هر سه بازی ۳ ترکیب و تعویض ها میتوانست بهتر باشد.
  • امیر شکم گنده IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    11 0
    مزخرف بودند . به یاری خدا با یک مربی کارکشته میریم جام جهانی بعدی انشااله در جام بعدی هر چهار تیم گروه اگر بتوانند صعود کنند ما به عنوان بهترین تیم چهارم به مرحله بعدی میریم و قهرمان می شویم .
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    10 0
    ازشون تشکر می کنم که با کلکسیوین از پیرها باختند و الان دارن میان حوایز میلیادری ببرم واقعا خدا خیرشون بده بعد ما برای یک حقوق باید یک ماع عرق بریزیم تازه طلبکارهم هسنن چرا امریکا نرفتن
  • Mehran IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    8 0
    سلام به نظر من تیم ملی به زیباترین نحو ممکن حذف شد. باور کنید اگه قرار بود به دلخواه و رای ما این اتفاق بیفتد امکان نداشت به این باشکوهی انجام شود.
  • Mehran IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    3 2
    سلام به نظر من تیم ملی به زیباترین نحو ممکن حذف شد. باور کنید اگه قرار بود به دلخواه و رای ما این اتفاق بیفتد امکان نداشت به این باشکوهی انجام شود.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    14 1
    وقتی گلر دومتری لایی می خوره و مستر دایومی بجای بازی درست، همش دنبال خطا گرفتن هست و پنالتی حساس رو مثل بچه ها می کوبه به گلر حریف، دیگه صعود بماند برای همون مقدماتی جام جهانی.
  • l IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    1 8
    نقد تیم باید منصفانه باشه درسته ضعیف نشون دادیم تو بازی اول ولی قبول کنید اون چیزی که باعث حذف تیم شد عدم همراهی فیفا و میزبان با تیم ما بود.. کجای دنیا و تو جام جهانی دیدید تیم هر روز بره تو یک کشور دیگه بازی کنه بعد بره تو کشوری دیگه استراحت کنه و مسائل دیگه مثل نبود بازی تدارکاتی قوی ، جنگ و...... دیگه جایی برای بحث کیفی نمی مونه
  • انصاف IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    14 0
    اسکوچیچ که بهتر بود. قلعه نویی فراتر از لیاقتش تو این فوتبال بهش رسیده. ولی باز ناشکری میکنه. جور ترس مربی و تیم رو خدا و بقیه تیم ها باید بکشن؟ اتفاقا عدالت فوتبال رعایت شد.‌ بهتر. حداقل بعد این جام سرمربی عوض شه. تیم و تاکتیکش آپدیت شه
  • آرش IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    6 0
    شما با نگاه کردن به وضعیت لیگ داخلی و نتایج گرفته شده در اسیا توسط تیمهای منتخب اعزامی میتونستین کاملا وضعیت تیم ملی فوتبال رو پیش بینی کنی وقتی فقط پول وارد فوتبال شده و خروجی نداره وقتی بازیکنان یک دهم پولی که میگیرن کیفیت بازی ندارن وقتی همه چی تو فوتبال ما احساسی میشه و هنوز سالروز رفتن به جام 1998 رو جشن میگیریم و نتیجه مقابل آمریکا رو در بوق و کرنا میکنیم و نگاه رو به جلو نداریم میشه همین وضعیت با بازیکنانی به جام میریم که خیلی وقته سن فوتبالی اونها تموم شده در اسیا بخ زور نتیجه میگیریم و همش دنبال بخت و شانس و اقبال میگردیم نه دانش روز فوتبال و اهمیت دادن به فوتبال پایه
  • کسری IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    7 0
    تا لیگ ما لیگ حرفه ای نشه و مربیان لیگ سطح پایین باشند تیم ملی خوب ننیشه. تیم های باشگاهی قوی با بازیکنان لژیونر تو فوتبال سطح اول دنیا باعث پیشرفت میشه. نم مربی خوب داریم نه بازیکن خوب نه امکانات و زمین تمرین نه لژیونر نه چمن خوب نه ... حتی مدارس و انستیتوهای استعداد یابی که دولت خرجش کنه و آینده حرفه ای افراد را بسازه نداریم. پارتی بازی هم که بیداد می کنه. چه انتظاری از فوتبال داریم؟
  • حمید IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    10 0
    مطمئنا با این اقراق گرگهایی که انجام وبه جای ضعف های تیم همه خواستن القا کنن که خیلی خوبیم یک لشکر قهرمان فرستادیم همه پهلوان و قهرمان ملی همه چی گل وبلبل بوده بقیه نخواستن ما باشیم واز این حرفا با سرعت نور در حال سقوط خواهیم بود وبا این کارا فقط نتیجه رو تو جام ملت‌ها ببینید
  • فکت IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    12 0
    برای صعود نباختن کافی نیست. باید هجومی بازی کنی تا ببری
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    7 1
    محمد محبی به ناحق دعوت شده بود وعملا کاری نکرد فقط چون نور چشمی قلعه نویی بود چرا از مهدی قاعدی ااستفاده نشد در حالی که مثل روز مشخص بود اون بسیار تأثیر گزار تر و حرفه ای تر از محبی بود. وقتی روز مهدی طارمی نیست چرا بیرونش نمی برین. طارمی کلا مودی بازی می کنه ولی مهدی قائدی می تونست ناجی باشه نبردن سردار گناه نبخشیدنی بود
  • صادق نظری IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    13 0
    ما به ترسو بودن قلعه نوعی باختیم چون نخواست چهارتا جوون ببره ما که حذف شدیم حداقل ۳ تا ۲۰ ساله تحویل آینده فوتبال میدادی گروهبان قندلی تو که خودتو دانای کل میدونی بزدل نیوزلند و میبردی با یه مساوی رفته بودیم ....