زلاتان گفت: نمی‌دانم برای حذف ایران متاسف باشم یا نه ولی در بازی که اتریش و الجزایر در ۳۰ دقیقه پایانی فقط پاس‌کاری کردند و حمله‌ای نداشتند، ناگهان الجزایر یک حمله می‌کند و گل می‌زند. سپس اتریش یک حمله می‌کند و گل می‌زند. این شاید چیزی باشد که هواداران بخواهند ببینند ولی حتما اتفاقی نبود که تیم‌ها بخواهند شاهد آن باشند. منبع: چندثانیه

265 33

کد مطلب 2239110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین