مهر نوشت:

خشایار الوند یکی از نویسندگان مجموعه «قهوه تلخ» درباره روند تولید این پروژه گفت: «تصویربرداری این مجموعه حدود دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و براساس برنامه‌ریزی نهایی توزیع آن تا قسمت 37 ادامه خواهد داشت. پیش از این قرار بود در 35 قسمت به پایان برسد که دو قسمت به آن اضافه شد. البته پایان‌بندی از قبل مشخص شده‌ و تغییر نخواهد کرد. این دو قسمت در میان بخش‌های دیگر گنجانده می‌شود. نگارش فیلمنامه همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.»

وی درباره حضور همزمان مهران مدیری در دو مجموعه خانگی «قلب یخی» و «قهوه تلخ» افزود: «ایشان در «قلب یخی» در نقش اصلی حضور دارند، اما با توجه به اینکه حدود دو هفته دیگر تصویربرداری «قهوه تلخ» به پایان می‌رسد گروه «قلب یخی» با ما همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.»

الوند همچنین با اشاره به اخباری که درباره شکایت یکی از مخاطبان «قهوه تلخ» از تهیه‌کنندگان مجموعه در برخی رسانه‌های منتشر شده‌ هم گفت: «اگر هدف برخی مخاطبان از خرید «قهوه تلخ» فقط بردن جایزه بوده‌، متاسفم. ما خودمان با وجود اینکه به طور مستمر در این پروژه فعالیت می‌کنیم، هنوز دستمزد را نگرفته‌ایم. آن وقت باید کار ما را با بردن جایزه محک بزنند!؟»

وی ادامه داد: «وقتی من به‌عنوان نویسنده هنوز دستمزدم را نگرفته‌ام، قطعا اگر پراید را به برندگان بدهند ناراحت می‌شوم و برایم جای تعجب دارد! این کار حدود هفت ماه توقیف شده بود و گروه تحت قرارداد تهیه‌کننده بودند، اما تولید نداشتند. قطعا در این شرایط باید این موضوع را در نظرگرفت که دستمزد‌ها عقب می‌افتاد. اتفاقی که قطعا اهدا جوایز را هم تحت‌الشعاع قرار داده‌ است.»

چرا خانه اهدایی در پونک نیست!
الوند درباره سکوت عوامل درباره این قبیل اخبار و شکایت‌ها تاکید کرد: «مگر قرار است هر شخصی که شکایت کند ما صحبت‌های او را منتشر کنیم؟ از طرف دیگر چرا باید پیش‌داوری کنیم. سایتی که این مطلب را برای اولین‌بار درباره شکایت از سازندگان «قهوه تلخ» منتشر کرد، پیش‌ داوری هم کرده و نوشته بود سازندگان این مجموعه از ابتدا با این جایزه‌ها می‌خواستند مردم را فریب دهند و جریان توقیف نیز شایعه بوده ‌است! در صورتی که من به‌عنوان نویسنده کار کاملا در جریان بودم که حدود هفت ماه جلوی این کار را گرفتند.»

وی افزود: «جالب است درباره برخورد برخی افراد بدانید یکی از کسانی که جایزه آپارتمان از قرعه کشی‌ها به دست آورده بود با طرح شکایت از تهیه‌کننده مجموعه عنوان کرده بود که چرا خانه اهدایی در پونک نیست! در صورتی که این آپارتمان‌های پونک مربوط به سری اول قرعه‌کشی‌ها بود و این‌بار منطقه تغییر کرده ‌است. قطعا شخصی که در بجنورد برنده یک آپارتمان می‌شود ما در‌‌ همان شهر به او خانه می‌دهیم. باید دوستان مطبوعاتی در چاپ مطالب خود تمام جوانب را در نظر بگیرند.»
بیش از اندازه از سینما دور شده‌ام

الوند درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: «همانطور که می‌دانید من از همکاری با گروه «ساخت ایران» انصراف داده‌ام و پس از من قسمت‌های دیگر را آرش قادری نوشت. البته تصویربرداری این مجموعه در خارج از کشور به پایان رسیده‌است و قسمت‌های پایانی این مجموعه در 10 فصل وارد بازار می‌شود.»

وی افزود: «برای پس از پایان تصویربرداری «قهوه تلخ» هم طرحی را با عنوان «تلکه» که بسیار متن آن را دوست دارم به تلویزیون ارائه کرده‌ام که در صورت فراهم شدن شرایط ساخت آن را آغاز می‌کنم. امسال قصد دارم کار سینمایی انجام دهم، چراکه فکر می‌کنم بیش از اندازه از این فضا دور شده‌ام.»

5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    18 0
    کار تهیه کننده که دستمزد شمارو ندادن نادرسته و قابل پی گیری اما آقای محترم این از زشتی بدقولی عوامل سازنده نسبت به مخاطب کم نمی کنه . من مخاطب فقط وفقط به خاطر شان هنری آقای مدیری این سریالو خریدم اما الان پشیمونم و ی مدته که دیگه هم پیگیرش نیستم چون به شان مخاطب اصلا وابدا احترام نذاشتید اون از افت کیفیت سریال قطع ناگهانی و عدم پخشش اونم از قولهای الکی
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    17 0
    جناب الوند شما محض رضای خدا مینویسی؟؟؟ پول نمگیری؟؟ تو هم واسه پولش هست که می نویسی و خدا هم خیرت بده شیلنگ آب تو دستت کنتور هم که نداره می بندی آب رو به داستان و ماجرای 2 قسمتی رو 200 قسمت می کنی به همین مردم با وعده های الکی می فروشی
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    12 0
    گر نمي‌توانيد جايزه بدهيد، بي‌‌خود مي‌كنيد به مردم قولشو مي‌دهيد و عوامفريبي مي‌كنيد. خود سريالتون هم كه همش سوژه تكراري شده .
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    16 0
    مگه قهوه تلخ نويسنده فيلمنامه هم داره...من كه فكر مي كردم با اين كيفيتي كه داره بازيگراش في البداهه ميان ديالوگ ميگن و ادا در ميارن
  • پریا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    14 0
    یعنی چی اگر هدف مخاطبان بردن جایزه است متاسفم؟!!!!!!!!! طرف پراید برده 6ماه پیش هنوز ندادن !حق نداره پیگیری کنه؟ منم بودم شکایت می کیردم . اصلا هم جای تاسف نداره.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    14 0
    واقعاً از اینکه ایشون همچین طرز تفکری دارند متاسفم! اینکه شما نمی توانید دستمزدتان را بگیرید به برنده جایزه چه ربطی دارد!؟ جوایز مربوط به سری هایی بود که فروخته شده بود و آقایان پول آنها را به جیب زده بودند. کسی از شما نخواست برای سری هایی که توقیف شده بودند جایزه بدهید. جوایز سری های قبلی را بدهید و خداحافظ شما!
  • شاکی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    10 0
    آقای محترم کسی که به هدف بردن جایزه هم این سریال را خریده محترم است و نمی توان با وعده دروغ مردم را فریب داد در قانون نیز کسانی که مردم را با وعده دروغ می فریبند به عنوان جزایی کلاهبردار شناخته می شوند شما تا همین چند هفته پیش هرچه دوست داشتید نثار تهیه کنندگان کردید آنهم به خاطر دستمزد خود ... نان به نرخ روز خور نباشیم خود آقای مدیری از شرم حاضر نشده در سری جدید با مردم صحبت کند شما کجای کاری برادر
  • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    9 1
    قانون باید برای همه یکی باشه. چطور به یه نفر داخل پونک خونه میدن ولی به یه نفر دیگه داخل شهر خودشون. کلی تفاوت قیمت داره.
  • alireza NL ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    7 0
    ببینید اقای مدیری و همکارانشان همگی بزرگ و محترم هستند و باید اذعان کنیم جناب مدیری یک طنز پرداز بزرگ و صاحب سبک است درد های جامعه را به خوبی نشان داده و می دهد . اما متاسفانه بنا به دلایلی که هنوز برای مردم مشخص نیست و مبهم است در اواسط قهوه تلخ با یک سراشیبی مواجه شد یا شاید به نوعی بگوییم قهوه تلخ را به سراشیبی راندند. اما مردم هم انتظاراتی دارند در قبل وقتی کد قرعه کشی ها پیامک میشد جوابی هم می امد که کد شما صحیح است در قرعه کشی خواهید بود ولی در این چند قسمت اخیر جوابی نمی اید و برندگان هم نشان داده نمی شوند ... اگر دیگر توان دادن جوایز نیست پیشنهاد می کنیم خود جناب مدیری یا تهیه کننده صادقانه به مردم بگویند .