۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰

ایسنا نوشت:

پايگاه آموزشي قلب سالم با همكاري گروه آموزش و ارتقاي سلامت (دانشكده بهداشت) دانشگاه علوم پزشكي تهران و پژوهشكده علوم بهداشتي جهاد دانشگاهي (مركز تحقيقات سنجش سلامت) راه‌اندازي شده است.
 

هدف از راه‌اندازي اين پايگاه به نشاني http://heartresearch.ir پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي عروقي و ارتقاء سلامت قلبي در جامعه است.
در همين راستا مطالعه‌اي با هدف كاهش عوامل خطرساز بيماري‌هاي قلبي – عروقي در دانشگاه علوم پزشكي تهران در حال انجام است كه از تمامي داوطلليان دعوت مي‌شود كه در اين مطالعه شركت نمايند.
در اين بررسي شركت‌كنندگان ضمن انجام آزمايش‌هاي دوره‌اي رايگان، از طريق همين وب‌سايت به طور آن‌لاين مشاوره‌هاي تغذيه‌اي و توصيه‌هاي سلامتي معين زير نظر متخصصان علوم پزشكي و سلامت دريافت خواهند كرد.
در اين سايت هر فرد پس از ثبت‌نام در مطالعه در صورت دارا بودن شرايط ورود به مطالعه، داراي پروفايل سلامت قلب اينترنتي مخصوص به خود خواهد بود كه كاربران مي‌توانند با ايجاد تغييرات لازم در شيوه زندگي خود، سلامت قلبي‌شان را سنجيده و از ميزان خطر قلبي خود آگاه شوند. تمامي آزمايشات و معاينات باليني در مركز قلب تهران انجام مي‌شود.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =